Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام زاهد دوست بیان کرد: آشنا کردن دانش آموز با مفاهیم های قرآن و ارزشی و آرمانی انقلاب از وظایف ماست و لنگ آمدن دانش آموز در هریک از این موضوعات بار سنگینی بر دوش ما خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،حجت‌الاسلام علی زاهد دوست، امام جمعه دلوار صبح چهارشنبه (۲۲ آبان) در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه دلوار اظهار داشت: آموزش و پرورش باید با یک سازوکار فرهنگی و تربیتی و با ایجاد شرایط مناسب دانش آموزان را با ابتدایات دین و سبک زندگی دینی خود آشنا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام زاهد دوست با بیان اینکه دانش آموزان فارغ التحصیل آموزش و پرورش باید تسلط مقدماتی بر قرآن و مفاهیم آن داشته باشند تصریح کرد: آشنا کردن دانش آموز با مفاهیم های قرآن و ارزشی و آرمانی انقلاب از وظایف ماست و لنگ آمدن دانش آموز در هریک از این موضوعات بار سنگینی بر دوش ما خواهد داشت.

 

امام جمعه دلوار از اهتمام جدی آموزش و پرورش در بحث نماز در منطقه قدردانی کرد و گفت: اجلاس نماز در سال جاری با فعالیت این نهاد همراه بوده است و باید برای بهتر اجرا شدن آن برنامه ریزی لازم را داشت.

 

حسن درویشی بخشدار دلوار در این نشست تاکید کرد: آموزش و پرورش یکی از حساس ترین و مهم ترین دستگاه هایی است که در جوامع بین الملل نقش خوب و موثری دارد.

 

وی خواهان همکاری دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش منطقه شد و افزود: همه دستگاه های اجرایی باید با آموزش و پرورش در بیشتر فعالیت ها مشارکت داشته باشند و دین خود را به مجموعه تعلیم و تربیت ادا کنند.

 

بخشدار دلوار با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی آموزش و پرورش دلوار وجود مدارس مختلط برای دانش آموزان منطقه ای است یادآور شد: صدور مجوز برای ساخت مدرسه جدید با توجه به وجود مدارس مختلط نیاز است.

 

درویشی ادامه داد: رشد فزاینده جمعیت و مهاجر پذیر بودن ۱۲ روستای گورک به دلیل استقرار این روستاها بین عالی شهر و بوشهر نیاز این روستاها را به مدارس جدید بیشتر می کند و در این راستا باید توجه ویژه شود.

 

وی از برگزاری کنفرانس بین المللی نجوم و ستاره شناسی در رصدخانه مهر منطقه دلوار خبر داد و گفت: رصدخانه مهر منطقه دلوار یکی از مراکز علمی استانی و کشوری است که مورد غفلت واقع شده است و باید به این رصدخانه به عنوان پایگاه علمی استان توجه شود.

 

بخشدار دلوار با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس باید به صورت استانی مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها همواره به عنوان حامی آموزش و پرورش در موضوعات فرهنگی فعالیت کردند و در این زمینه نیز باید دولت، شهرداری ها و دهیاری ها و مجموعه آموزش و پرورش همکاری کنند تا مدارس مناطق از نعمت هوشمندسازی محروم نمانند.

 

درویشی با اشاره به اینکه زمین مناسب برای ساخت خوابگاه دانش آموزی در نظر گرفته شده است افزود: ساخت خوابگاه دانش آموزی در منطقه دلوار با توجه به نزدیکی دلوار به مرکز استان کارایی مفیدی در آینده برای آموزش و پرورش، دانش آموزان و همچنین اردوهای دانش آموزی برای شناخت چهره رئیس‌علی دلواری خواهد داشت.

 

وی اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوان ایرانی با عنوان مانا که به صورت مشترک بین آموزش و پرورش و بهزیستی برگزار می شود را مهم دانست و خاطرنشان کرد: این طرح با توجه به اینکه خانواده ها و دستگاه های مرتبط با آموزش و پرورش را در تمام حوزه هایی اجتماعی درگیر می کند طرح مطلوبی خواهد بود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت مسجد مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت وحدت جشنواره تئاتر اهمیت تعلیم و تربیت سبک زندگی اسلامی استان بوشهر آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی

محمدکاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد  مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر گفت: با همت و همدلی دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و تلاش دانش آموزان یزدی، استان یزد توانست برای سی امین سال پیاپی رتبه اول قبولی در کنکور سراسری را کسب کند.

وی افزود: همچنین دانش آموزان یزدی در کنار کنکور توانستند در مجموعه مسابقات کشوری پنج و هشت گانه دانش آموزی حائز رتبه برتر شوند. 

رحیمی نژاد اظهار داشت: تحقق اسناد چند ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، موضوع مهم و حرکتی روشن و دقیق است که تاکنون در استان در این زمینه اقدام شده و ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی نماد دموکراسی دروغین غرب است
  • معلمان هویت دینی و ملی را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • معلم خط اول تحول در تعلیم و تربیت و میراث‌دار انبیا در انسان‌سازی
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها