Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:30:41 GMT

بازیکنی که مانع از قتل چیلاورت شد!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۳۴۱۹

بازیکنی که مانع از قتل چیلاورت شد!

فائوستینو آسپریا، مهاجم سابق نیوکاسل و تیم ملی کلمبیا، مدعی شد که پس از انجام یک بازی در رقابت های مقدماتی جام جهانی در سال 1997 با یک حرکت مانع از قتل خوزه لوئیس چیلاورت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فائوسیتو آسپریا، مهاجم سابق کلمبیا، در یک برنامه تلوزیونی در کلمبیا از یک اتفاق عجیب پرده برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او گفته است که در جریان یک دیدار که پاراگوئه در آن با نتیجه 2-1 مقابل کلمبیا پیروز شده یک اتفاق عجیب رخ داده و شخصی قصد به قتل رساندن خوزه لوئیس چیلاورت را داشته است که البته او مانع این کار شده و جان این دروازه بان سابق و اسطوره ای پاراگوئه را نجات داده است.

 

آسپریا حالا پس از گذشت چند ماه مصاحبه ای پیرامون این موضوع انجام داده است. او گفت: " واقعا دیوانه وار بود و آن اتفاق می توانست فوتبال کلمبیا را نابود کند."

 

 

آسپریا اواخر هفته گذشته جشن 50 سالگی خود را برگزار کرد. او در مستندی که در آن زمان ظبط می شد این صحبت ها را مطرح کرده بود. آسپریا یکی از بهترین بازیکنان کلمبیا در دهه 90 بود و در 57 بازی 20 گل برای تیم ملی کلمبیا به ثمر رساند.

چیلاورت اسطوره

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چیلاورت اسطوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دیروز با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای محقق شدن آزادی گروگان‌ها به همراه آتش‌بس فوری در غزه تماس‌ و گفتگو داشتم.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: ایالات متحده با مصر و قطر برای اجرای کامل مفاد این توافق و انجام تمامی تلاش‌ها برای محقق کردن آزادی گروگان‌ها از دست حماس همکاری خواهد کرد. حماس اکنون تنها مانع بر سر راه آتش‌بس فوری و امداد رسانی به غیرنظامیان در غزه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است