Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین جلسه کمیته مناسب سازی معابر ویژه معلولان با حضور شهردار منطقه ۹، نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران، اداره کل معماری و ساختمان، اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی، معاونان و روسای اداره‌های مرتبط و دبیر کانون معلولان منطقه برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی سید علی مفاخریان شهردار منطقه بر تکمیل موارد باقیمانده مد نظر معابر مناسب سازی ویژه معلولان در محور‌های ۳گانه ۲۱متری جی، بوستان‌های معلم و شهید خوش لفظ توسط معاونت‌های اجرایی و ستادی برای افتتاح در روز جهانی معلولان در ۱۲ آذر ماه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مناسب سازی ۲۲ بوستان همزمان با روز معلولان / ۶۷ میلیارد تومان بودجه ستاد مناسب سازی معابر پایتخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسب سازی معابر معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان

مالک باقری، گفت: تمام کانال‌های حفرشده  پرژه فیبر نوری در معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها در منطقه یک شهری به میزان ۸۵ هزار متر، آسفالت شده است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه یک کرمان  تصریح کرد: در کنار آسفالت کانال‌های پروژه فیبر نوری، لکه‌گیری آسفالت نیز در این معابر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود