Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:13:35 GMT

افتتاح یک کتابفروشی بخش خصوصی در شهر یزد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۴۹۴۸

افتتاح یک کتابفروشی بخش خصوصی در شهر یزد

​​​​​​به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه برنامه های روز ویژه یزد پنجمین پایتخت کتاب ایران به مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مراسم افتتاح کتابفروشی کاما کتاب بعدازظهر امروز چهارشنبه ۲۲ آبان با حضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد و اسلامی و نیکنام حسینی پور دبیر این دوره هفته کتاب در محل این کتابفروشی در شهر یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتابفروشی مذکور با زیربنای ۵۰۰ متر مربع متعلق به بخش خصوصی است و دارای بخش های عمومی، صنایع دستی، کودک، اتاق بازی کودک، نوشت افزار، کتاب کودک و کافه است. در حال حاضر جوادی و حسینی پور از بخش های مختلف این کتابفروشی بازدید می کنند.

کاما کتاب در حال حاضر حدود ۱۸ هزار جلد کتاب را در خود جا داده و قرار است تا دو ماه دیگر با ظرفیت تکمیل ۳۵ هزار جلد قفسه های خود را کامل کند.

کد خبر 4771644 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن جوادی یزد کتابفروشی هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی ترجمه کتاب و کتابخوانی بازار نشر ادبیات گردشگری ادبیات جهان تازه های نشر رایزنی فرهنگی جایزه ادبی معرفی کتاب نقد کتاب رایزنی فرهنگی ایران در آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد

رامین نارویی مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان گفت: شخصیت دوران کودکی همانند پی یک ساختمان بوده، بنابراین زمانی می‌توانیم روی یک پی ساختمانی بنا کنیم که مستحکم باشد، در واقع تربیت یک فرآیند است که باید حتما از دوران کودکی شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: نقش پدر و مادر در شکل گیری شخصیت، رفتار و احساسات کودکان بسیار موثری و تعیین کننده است.

لیلا سایگانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انجام کار‌های فرهنگی و آموزشی، سبب ارتقای شاخص‌های آگاه سازی، شناسایی و پرورش استعداد‌ها و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان ضمن تجلیل از کودکان نمونه خاش، از مسوولان و حامیان حقوق کودکان و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد