Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماتیچ فصل خوبی را سپری نمی‌کند و شاید دورانش در اولدترافورد به پایان رسیده باشد.

طرفداری - باید منتظر جدایی نمانیا ماتیچ از منچستریونایتد طی ماه‌های آتی باشیم.

به گزارش تلگراف، ماتیچ به دنبال جدایی از منچستریونایتد است و شاید هدف او همین زمستان پیش رو باشد. او در تفکرات اوله گونار سولسشر، پشت سر مک تومینای و فرد قرار دارد و از همین رو مایل است در صورت موافقت باشگاه، در همین ژانویه منچستریونایتد را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تابستانی که گذشت، میلان و اینتر به جذب ماتیچ علاقه مند بودند و هافبک صربستانی هم از این انتقال استقبال می‌کرد اما با جدایی مروانه فلینی و آندر هررا از منچستریونایتد، مبهم بودن آینده پل پوگبا و ناکامی منچستریونایتد در خرید شین لانگستف از نیوکاسل، سولسشر اجازه جدایی به ماتیچ نداد.

ماتیچ 31 ساله که در تابستان 2017 با 35 میلیون پوند از چلسی به منچستریونایتد پیوست، تا پایان فصل جاری با شیاطین سرخ قرارداد دارد اما باشگاه می‌تواند به طور خودکار آن را برای یک سال دیگر - 2021 - تمدید کند. در حال حاضر می‌توان ایتالیا را محتمل ترین مقصد ماتیچ دانست. او در این فصل تنها دو بار در ترکیب منچستریونایتد در لیگ برتر قرار گرفته و انتظار می‌رود با بازگشت پوگبا، نقش او در تیم، محدودتر هم بشود. البته با توجه به اینکه منچستریونایتد در خط میانی کمبود بازیکن دارد، بعید نیست سولسشر، شرط جدایی ماتیچ را جذب هافبکی دیگر اعلام کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کراچی سومین مقصد رئیس جمهور در سفر به پاکستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در سفر به پاکستان پس از بازدید از شهر‌های اسلام آباد و لاهور به «کراچی» قلب اقتصادی این کشور سفر کرد.
هیئت بلندپایه سیاسی - اقتصادی ایران که به سرپرستی رئیس جمهور به پاکستان سفر کرده وارد شهر «کراچی» مرکز ایالت سند و قلب اقتصادی این کشور شد.
رئیس جمهور کشورمان در بدو ورود به کراچی توسط مقامات بلندپایه دولت محلی ایالت سند از جمله «سید مراد علیشاه» سروزیر، «کامران تسوری» فرماندار و همچنین «حسن نوریان» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی مورد استقبال قرار گرفت.
به گفته منابع خبری پس از شهر لاهور که سفر آقای رئیسی به این شهر در قالب بازدید از مقبره «اقبال لاهوری» بعد فرهنگی داشت، برنامه‌های ایشان و هیئت بلندپایه کشورمان در شهر کراچی کاملا بعد اقتصادی دارند.
رئیسی قرار است پس از گفتگو‌های دوجانبه با مقامات دولت محلی ایالت سند در مورد توسعه مناسبات تجاری با پاکستان همچنین دیداری مهمی با جمعی از تجار و نمایندگان بخش خصوصی این کشور داشته باشد.
به گفته منابع خبری نمایندگان بخش خصوصی در این دیدار مسائل پیش روی خود برای تقویت روابط تجاری با ایران را با رئیس جمهور کشورمان در میان خواهند گذاشت.
اولین سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی به پاکستان فردا صبح با حرکت هیئت بلندپایه اقتصادی - سیاسی کشورمان به سمت سریلانکا پایان خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • عکس/ رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • کراچی سومین مقصد رئیس جمهور در سفر به پاکستان
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم