Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام فدراسیون فوتبال عراق، ۷۰ درصد از بلیت‌های بازی تیم ملی فوتبال این کشور و ایران در ورزشگاه توزیع می‌شود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت ۱۷:۳۰ فردا پنجشنبه در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در اردن به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در گروه C. رقابت‌های انتخابی جام جهانی، تیم‌های عراق و بحرین با ۷ امتیاز اول و دوم هستند و تیم ملی کشورمان هم با ۶ امتیاز سوم است. این مسابقه به دلیل ناامنی‌های اخیر عراق با رای فیفا به کشور اردن منتقل شده است.

این مسابقه برای تماشاگران عراقی رایگان اعلام شده است، ولی توزیع بلیت باید صورت بگیرد. پیش از این قرار بود چند رستوران در شهر امان اردن بلیت‌ها را به دست تماشاگران عراقی برساند. اعتراض هواداران عراق در دیگر مناطق اردن باعث شد تا فدراسیون عراق بخش عمده توزیع بلیت این مسابقه را به ورزشگاه ملی اردن و قبل از مسابقه منتقل کند.

«سعد الزهیری» یکی از اعضای فدراسیون فوتبال عراق گفت: مقرر شد تا ۷۰ درصد از بلیت‌ها در روز بازی توزیع شود. ۳۰ درصد بلیت‌ها هم عصر امروز چهارشنبه در دو رستوران «اوائل» و «المحار» به دست هواداران می‌رسد.

به گفته این عضو فدراسیون فوتبال عراق، در‌های ورزشگاه ملی اردن برای بازی با ایران سه ساعت قبل از شروع مسابقه باز می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

در گزارش خبرورزشی آمده است:این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899291

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!