Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری تهران در خصوص اختلاف میان شهرداری و پلیس راهور گفت: اگر این موضوع نیز جدی باشد در جلسه کارگروه آلودگی هوا مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

محمد تقی زاده در تشریح اختلاف نظر میان پلیس راهور و شهرداری تهران درباره طرح ترافیک شهر تهران گفت: چه پلیس راهور و چه شهرداری تهران باید مسائل و مشکلات خود را در جلسات ذیربط در استانداری تهران مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال در موضوع ورود کامیون‌ها به داخل محدوده شهر تهران و لزوم پایش آنها توسط دوربین‌های نظارتی می‌توان موضوع را در جلسات کمیته اضطرار و یا کارگروه آلودگی استان تهران مطرح کرد.

معاون عمرانی استانداری تهران افزود: جلساتی که برگزار می‌شود نمایندگان هر دودستگاه حضور دارند و می‌توانند مسائل خود را در این جلسات مطرح کنند. روز گذشته در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران نماینده شهرداری و پلیس راهور هر دو حضور داشتند. اگر چنین موضوع مهمی مطرح بود و اطلاعاتی در این زمینه داشتند می‌توانستند در آنجا مطرح کنند تا تصمیم گیری لازم اتخاذ شود و وظایف هر یک از دستگاه‌ها به روشنی مشخص شود.

وی تاکید کرد: طرح مسائل در فضای رسانه‌ای و یا خارج از جلسات کار صحیحی نیست و منتج به نتیجه منطقی نخواهد شد. استانداری تهران به عنوان متولی اگر موضوعی باشد باید به عنوان دستگاه حاکمیتی تصمیم گیری کند. لذا بر اساس مقررات دستگاه‌ها اگر اختلافی با یکدیگر دارند باید با حکمیت استانداری موضوع را حل و فصل کنند و اگر موضوع به بن بست خورد در آن موقع می‌توانند به مراجع ذیربط مراجعه کنند.

ارزیابی طرح ترافیک شهر تهران در شورای ترافیک استان


معاون عمرانی استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع استثناء بودن شهر تهران در برخی مسائل اشاره کرد و افزود: شورای ترافیک شهر تهران به ریاست شهردار تهران تشکیل جلسه می‌دهد. لذا ما به این موضوعات خیلی ورود پیدا نمی‌کنیم. این در حالیست که شورای ترافیک استان نیز برای سایر استان تصمیم گیری می‌کند و ریاست آن بر عهده استاندار تهران است. علی رغم این موضوع مقرر شد که در شورای ترافیک استان موضوع طرح ترافیک شهر تهران ارزیابی و پس از جمع‌بندی طرح این مسئله در جلسه انجام و تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: اما باید مسائل به صورت یکپارچه در سطح استان مورد بررسی قرار گیرد. لذا مقرر شده استاندار تهران در این زمینه با وزیر کشور گفت‌وگو کند و شاید این موضوع نیز یکی از مواردی باشد که در قالب اختیاراتی که قرار است به استاندار تهران توسط وزیر تفویض شود، باشد.

تقی زاده ادامه داد: بی تردید لازم است مسائل در سطح استان تهران به صورت یکپارچه مورد بررسی قرار گیرد. برای مثال آلاینده‌هایی که در تهران توسط منابع مختلف منتشر می‌شود در سایر شهرستان‌های استان تهران نیز تاثیرگذار است و انباشت این آلاینده‌ها در شهرستان‌های دیگر نیز معضل ایجاد می‌کند.

وی نهایتا در خصوص اختلاف میان شهرداری و پلیس راهور گفت: اگر این موضوع نیز جدی باشد در جلسه کارگروه آلودگی هوا مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری خواهیم کرد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!

احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران در گفتگو با خبرنگاران در تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است، اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

در این خصوص نظرات مختلفی توسط برخی مسؤولان و نخبگان در خصوص تجزیه شهرستان ری و الحاق برخی از بخش‌های این شهرستان به استان‌های جدید شرقی و غربی مطرح شده بود.

مخاطبان فارس با ثبت‌پویشی با عنوان «مردم قیامدشت با الحالق این شهر به استان شرقی مخالف هستند» در سامانه فارس من، خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

دیگر خبرها

  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییر نمی کند
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییری نخواهد داشت
  • طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟