Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد قزوین گفت: حسینیه‌های شهدا بستر مناسبی جهت ترویج مباحث ارزشی و اخلاقی و فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا، غلامرضا حقایق‌پور در مراسم تجلیل از متولیان حسینیه‌های شهدا و ایثارگران برتر مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم که با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین برگزار شد، گفت: حسینیه‌های شهدا بستر مناسبی جهت ترویج مباحث ارزشی و اخلاقی و فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برخی از حسینیه‌های شهدا توسط والدین شهدا مدیریت می‌شود و بعضی دیگر خواهران و برادران شهید مسئولیت آن را بر عهده گرفتند.
مدیرکل بنیاد قزوین خاطرنشان کرد: فعالیت برخی حسینیه‌های شهدا در طول سال مستمر است ولی بعضی دیگر در مناسبت‌هایی مانند سالروز ولادت و شهادت اهل‌بیت(ع)، محرم و صفر و شب‌های قدر برنامه‌های ترویجی اجرا می‌کنند.
حقایق‌پور با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از مولفه‌های مهم در پیروزی دفاع مقدس بود، افزود: متولیان حسینیه‌های شهدا با برگزاری جلسه‌های قرآنی و فرهنگی در انتقال این فرهنگ به قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان تلاش می‌کنند که زحماتشان قابل تحسین است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حسینیه شهدا بستر مناسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور ستوده با بیان اینکه یکی از علل خسارات وارده در زمان وقوع سیلاب‌ها تصرف و تعدی به بستر رودخانه‌ها است اظهار کرد: اخذ اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌های استان با هدف پیشگیری و کاهش میزان خسارات ناشی از وقوع سیلاب‌ها و همچنین تثبیت مالکیت دولت و تسریع در برخورد قانونی با متخلفین به صورت جدی با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قزوین قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه اضافه کرد: در ادامه اقدامات شرکت آب منطقه‌ای قزوین جهت اخذ اسناد مربوط به بستر رودخانه‌های استان اسناد ۹۷۶ هکتار از اراضی بستر رودخانه حاجی عرب در محدوده شهرتان بوئین زهرا استان قزوین اخذ شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین با بیان اینکه این اقدام مهم در خصوص سایر رودخانه‌های استان نیز همچنان در دست اجرا است، یادآور شد: با توجه به اینکه رودخانه‌ها در بخشهای مختلف استان واقع شده‌اند لازم است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری با این شرکت به عنوان متولی حفاظت و صیانت از رودخانه‌ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت المال از اقدامات متصرفانه به بستر قانونی رودخانه‌ها و زمین خواری نیز جلوگیری شود.

کد خبر 6094266

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • باید از هر فرصتی برای بیان حقایق استفاده کنیم
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ۳ رویداد گردشگری قزوین ثبت ملی شد
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد