Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیتی خامنه، فولکه تگتهوف و اشکان خطیبی به عنوان داوران بخش بین‌الملل بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمدرضا زمردیان رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «گیتی خامنه»، «فولکه تگتهوف» از اتریش و «اشکان خطیبی» را به عنوان داوران بخش بین‌الملل این جشنواره منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«گیتی خامنه» قصه‌گو و مجری نام آشنای برنامه‌های کودک و نوجوان علاوه بر قصه‌گویی، تجربه ساخت فیلم‌های کوتاه و نیمه‌بلند و نویسندگی و کارگردانی انیمیشن را در کارنامه خود دارد.

 

«فولکه تگتهوف» قصه‌گوی حرفه‌ای، مدرس دانشگاه و مدرس بین‌المللی قصه‌گویی است. او بنیان‌گذار جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اتریش، از معتبرترین جشنواره‌های جهانی قصه‌گویی است که ۳۲ سال قدمت دارد. فولکه تا به امروز بیش از ۴هزار اجرا در کشورهای مختلف جهان داشته است.

 

«اشکان خطیبی» که از هنرمندان عرصه تئاتر کشور است. او در کنار بازیگری، کارگردانی و نویسندگی را نیز در پرونده کاری خود دارد، چندین سال است که به شکل حرفه‌ای برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال دوره‌های آموزش بازیگری تئاتر برگزار می‌کند. وی همچنین نمایش‌نامه‌های «عشق وحشی» و «نفرین قحطی زدگان» از سم شپارد با عنوان «عشق و نفرین» را ترجمه کرده است.

 

مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر سال ۱۳۹۸ در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز هفته وحدت هفته وحدت مساجد قصه گویی جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی