Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی، مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان از عراق به‌عنوان تیمی یاد کرد که همواره ایران را اذیت کرده است. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

ناصر ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره دیدار فردای تیم ملی فوتبال ایران با عراق در مرحله انتخابی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر, اظهار داشت: عراق در 60 سالی که من در این فوتبال هستم همیشه رقیب جدی ما بوده و هیچ‌وقت نتوانسته‌ایم به این تیم پنج شش گل بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه مقابل عراق یا مساوی کرده‌ایم یا شکست خورده‌ایم یا اگر پیروز شده‌ایم با اختلاف کم بوده است.

سرمربی پیشین تیم ملی عنوان کرد: فوتبال عراق مثل فوتبال خوزستان است و به نوعی فوتبال در خون آنها وجود دارد. آنها حتی در زمان جنگ که در کشور‌های همسایه تمرین می‌کردند هم یک حریف سرسخت برای ما بودند. تیم ملی عراق در صلح و جنگ ما را اذیت کرده و حتی در زمان جنگ تحمیلی توانستند در مالزی قهرمان آسیا شوند. این تیم الان هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و یک فوتبال خوزستانی را ارائه می‌دهند. بازیکنان این تیم تکنیکی هستند.

وی با اشاره به شکست ایران مقابل بحرین در بازی قبل گفت: بحرین نیز برای ما مثل عراق است. بازیکنان عراق و بحرین مقابل ایران انگیزه دارند. ما با این تیم‌ها در بازی برگشت در تهران بازی داریم و می‌توانیم آنها را در کشورمان شکست دهیم.

ابراهیمی با بیان اینکه «به احتمال 90 درصد ایران به عنوان تیم اول یا دوم از این گروه بالا می‌رود و مشکل خاصی وجود نخواهد داشت» ادامه داد: مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد که ما نتوانیم از این گروه بالا برویم. با این حال اگر در بازی با عراق شکست بخوریم کار دیگر ساده نخواهد بود، اما اگر یک امتیاز هم از این بازی گرفته شود, با توجه به بازی‌های داخل ایران مشکل خاصی نخواهد بود.

مربی پیشین تیم ملی با بیان اینکه  انگیزه‌ها در تیم ملی مقداری افت کرده گفت: در بازی با بحرین خط هافبک ما خیلی روز خوبی نداشت. در بازی با عراق نیز هر تیمی  که در میانه میدان بهتر کار کند می‌تواند بازی را به نفع خود تمام کند. این بازی حساس و حیثیتی است و کار دو تیم در اردن سخت خواهد بود. عراقی‌ها به بازی در اردن عادت دارند و این یک نقطه قوت برای آنهاست.

شکوری: صحبت کردن درباره قرارداد ویلموتس حرفه‌ای نیست/ بعد از بازی با عراق شفاف‌سازی می‌کنیمذوالفقارنسب: ویلموتس نسبت به ساختار دفاعی تیم ملی بی‌تفاوت نباشد/ در شرایط طبیعی باید عراق را شکست دهیم

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، روز یکشنبه آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند، اما پویا اسبقی در این مسابقه نمی‌تواند از هافبک ایرانی خود بهره ببرد.

امید ابراهیمی که در تمام 21 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب اولیه الشمال حضور داشته و نمایش خوبی در میانه زمین برای تیمش ارائه کرده بود، برای نخستین‌بار در مسابقه آینده مقابل الغرافه غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را در این بازی تشریفاتی همراهی کند.

هافبک ایرانی الشمال دو روز قبل در دیدار هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر مقابل السد به دلیل خطا روی پای بوعلام خوخی با کارت قرمز جریمه شد و در دقیقه 40 از زمین بیرون رفت که محرومیت او در بازی آینده اعمال خواهد شد.

بنابراین، تیم الشمال که بقای خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده و شانس صعود یک پله‌ای تا رتبه هشتم را در هفته پایانی دارد، در جدال با الغرافه رده سومی از امید ابراهیمی بهره نمی‌برد.

امید ابراهیمی نیز با توجه به محرومیت و غیبت در دیدار بعدی الشمال مقابل الغرافه، به ایران برمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل برای او آغاز شود.

دیگر خبرها

  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور