Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@00:18:45 GMT

۲ هزار طرح باز آفرینی شهری در کشور اجرا می‌شود 

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۷۱۱۵

۲ هزار طرح باز آفرینی شهری در کشور اجرا می‌شود 

سید محمد پژمان عصر چهارشنبه در ستاد بازآفرینی شهری کردستان اظهار داشت: برای تحقق اهداف طرح ملی بازآفرینی شهری با توجه به ابعاد اقتصادی، فرهنگی زیر ساختی، روبنایی و کالبد شهری نشان میدهد یک طرح فرابخشی و بین دستگاهی است.

وی اضافه کرد: دولت اهتمام جدی در راستای تحقق این طرح دارد و در تعریف طرح ها تمام دستگاه ها و نهادها به میزان وسع خود باید کمک کار شرکت ملی بازآفرینی شهری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان با اشاره به اینکه میزان همدلی و همکاری که در استان ها بین نماینده عالی دولت و مدیریت شهری ایجاد و منجر به تحقق این طرح در سطح عالی میشود، افزود: باید تدبیری اندیشیده شود که مشارکت مردم را در این بین بیشتر کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: این وزارتخانه در اجرای ملی بازآفرینی شهری اهدافی مانند تولید مسکن، توسعه زیرساختی و توسعه خدمات روبنایی، موضوعات فرهنگی و اجتماعی را دنبال می کند.

پژمان گفت: برای توانمند کردن این مردم باید به صورت جدی با کمک دستگاه ها عمل کرد که در این راستا مهارت آموزی، کارآفرینی و فضای آموزش مهارتی در این محلات نیز تعبیه می شود تا مردم با دریافت آموزش و توانمند شدن امکان مشارکت در تولید ملی و اقتصاد ملی و سهم آفرینی در تغییر سرنوشت خود را داشته باشند.

وی تاکید کرد: کردستان در جلب مشارکت و هماهنگی بین بخشی در رتبه های بالای کشوری قرار دارد و برنامه های طرح ملی بازآفرینی شهری در این استان به صورت عالی در حال انجام است.

پژمان یادآور شد: در بخش تولید مسکن در این بافت به دنبال آن هستیم متقاضیان و ساکنان بافت فرسوده و حاشیه پروانه رایگان ساخت از شهرداری دریافت کرده و از راه و شهرسازی نیز مشوق هایی دریافت کنند.

وی اظهار داشت: این شرکت در طرح اقدام ملی مسکن سهمی ۱۰۰ هزار واحدی دارد که تاکنون برای دریافت تسهیلات ۲۰ درصد سهمیه اعتبار در اختیار این شرکت قرار گرفته و این تعداد افراد به بانک معرفی شده اند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی کردستان ستاد بازآفرینی شهری بافت فرسوده معاون رییس جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کردستان ستاد بازآفرینی شهری بافت فرسوده معاون رییس جمهوری تسهیلات بانکی کردستان ستاد بازآفرینی شهری بافت فرسوده معاون رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سیدمصطفی آیت اللهی موسوی، در گروه کاری نهضت ملی ‌مسکن شمال استان کرمان گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف به تأمین زیرساخت‌های آب و برق در سایت‌های مسکن هستند.     وی، افزود: زمین‌های طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در چهار شهر ریحان‌شهر، بردسیر، خواجوشهر و بم آماده شده و در هفته‌های آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.    موسوی، تصریح کرد: سایت‌های راین، نرماشیر، نظام‌شهر، گلباف، نجف‌شهر، چترود، هجدک و ارزوئیه آماده شده و منتظر دریافت مصوبه از کارگروه هستند.    معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: سایت‌های کرمان، کوهساران، بافت، شهربابک، خرسند، بم و رفسنجان نیز مراحل آخر آماده‌سازی را می‌گذرانند و به زودی جهت ساخت و ساز واگذار می‌شوند.    وی همچنین از انجام مراحل کار در سایت‌های نهضت ملی مسکن بافت، خرسند، انار، باغین و فاز دو ماهان، رفسنجان، اندوهجرد، شهداد و گنبکی خبر داد.

دیگر خبرها

  • افتتاح رسمی خیابان ۲۳۰۰ میلیارد تومانی قم همزمان با سفر رئیس‌جمهور
  • افتتاح رسمی خیابان 2300 میلیارد تومانی قم همزمان با سفر رئیس‌جمهور
  • چرا مشوق‌های نوسازی در شهرداری‌های استان یزد خاک می‌خورد؟
  • بسته‌های تشویقی بازآفرینی برای مردم جذابیت ندارد
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است