Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:23:39 GMT

صف مسئولان برای بریدن روبان افتتاح یک پل عابرپیاده

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۷۳۵۵

صف مسئولان برای بریدن روبان افتتاح یک پل عابرپیاده

یک پل عابر پیاده مکانیزه در منطقه ۱۹ شهرداری تهران با حضور شهردار منطقه، معاونانش و عضو شورای شهر تهران افتتاح شد!

به گزارش مشرق، مدیریت شهری در این دوره از اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ و افتتاح آنها عاجز است و حتی اقدام به توقف پروژه‌های عمرانی در شهر تهران کرده که این مسئله، گلایه‌های شهروندان تهرانی را نیز در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ از افتتاح سرسره، دیوار، ترانس برق تا حمام و دستشویی!

یکی از برنامه‌های مدیریت شهری تهران در این دوره، افتتاح پروژه‌هایی مانند درب ایستگاه‌های مترو، رونمایی از سر در آگاهی تهران و "پل عابر پیاده" بوده! در حالی که مردم تهران هنوز اجرای پروژه‌های بزرگی مانند اتوبان امام علی، صدر، تونل نیایش، بوستان ولایت، دریاچه خلیج فارس، باغ پرندگان تهران، پردیس‌های سینمایی در مناطق مختلف تهران، پارک‌های فرامنطقه‌ای و ... در سالیانی نه چندان دور را در ذهن خود دارند.

در همین راستا، صبح امروز با حضور مجید ف‍راهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران و توکلی شهردار منطقه ۱۹  "پل عابر پیاده  مکانیزه  میعاد  واقع" در منطقه ۱۹  به بهره‌داری رسید! فراهانی در آیین افتتاح این پل عابر پیاده، ساخت این پل را گامی مهم در راستای خدمت رسانی به مردم جنوب شهر دانست و گفت: وظیفه ما این است که با همت و کار شبانه‌روزی پروژه‌های مختلفی را در جنوب شهر اجرا کنیم!

وی مشارکت مردم و اهالی منطقه در اجرای موفقیت آمیز پروژه‌ها را مهم دانست و خواستار همکاری شهروندان برای تسهیل در جلب سرمایه‌گزاران جهت ایجاد درآمدهای پایدار در منطقه شد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پل مکانیزه در پاسخ به نیاز مردم منطقه ۱۹ پس از احداث بزرگراه تندگویان و ایجاد ارتباط بین اهالی خانی‌آباد نو شمالی و جنوبی و با پیگیری‌های مجدانه شهردار منطقه و به همت سازمان زیباسازی با موفقیت انجام شد.

گفتنی است در این مراسم ائمه جماعات، شورایاران، رؤسای راهور و کلانتری ۱۵۲خانی آبادنو نیز حضور داشتند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان پل عابر پیاده شورای شهر تهران تهران شهرداری تهران مجید فراهانی دریاچه خلیج فارس سازمان زیباسازی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • ویدیو/ افتتاح زورخانه در منطقه ده ونک تهران
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟