Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امورخارجه کشورمان و آلکس کنس، دبیر کل امور چندجانبه وزارت امورخارجه بلژیک که کشورش در حال حاضر عضو غیردائم شورای امنیت و تسهیل کننده قطعنامه ۲۲۳۱ این شورا می باشد گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امورخارجه کشورمان و آلکس کنس، دبیر کل امور چندجانبه وزارت امورخارجه بلژیک که کشورش در حال حاضر عضو غیردائم شورای امنیت و تسهیل کننده قطعنامه 2231 این شورا می باشد و برای یک دیدار دو روزه در تهران به سر می برد گفت‌وگو و پیرامون مباحث بین‌المللی از جمله اجرای کامل برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت توسط همه اعضا تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دهقانی ، ضمن انتقاد از گزارش های دبیرخانه سازمان ملل در خصوص اجرای قطعنامه 2231 شورا که بی توجه به نقض های مکرر برجام و قطعنامه توسط آمریکاست، بر اهمیت نقش اعضای دیگر شورا در مخالفت با یکجانبه گرایی و سوء استفاده ابزاری آمریکا از ارکان سازمان ملل تاکید کرد.

دهقانی همچنین با اشاره به رویکرد یکسویه شورای امنیت در خصوص موضوعاتی مثل یمن وکم توجهی به ابعاد بشردوستانه چنین بحرانهایی، از بلژیک به عنوان عضو شورای امنیت خواست که به عنوان عضو غیردائم که نماینده تمام کشورهای عضو سازمان ملل محسوب می شود، اهتمام بیشتری برای حل و فصل مسالمت آمیز آنها به خرج دهد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد هفته وحدت خبرگزاری شبستان وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر هفته کتاب و کتابخوانی اصفهان ایران و بلژیک بلژیک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • دیدار احمدیان با همتایان چینی و برزیلی خود در سن پترزبورگ
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ