Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان تیم‌های والیبال سپاهان اصفهان و خاتم اردکان در هفته پنجم سوپر لیگ والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

تیم­ والیبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته پنجم سوپر لیگ والیبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) در سالن شهدای مخابرات اصفهان میزبان تیم والیبال خاتم اردکان بود که در پایان، این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم والیبال سپاهان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهانی‌ها از همان ابتدا،  بازی را در ست اول خوب آغاز کردند و در امتیازات ابتدایی فاصله خود را با حریف زیاد کردند. سرویس‌های خوب بازیکنان سپاهان به همراه دفاع‌ روی تور این تیم باعث شد تا تیم میزبان ست اول را به راحتی و با اختلاف ۹ امتیازی به پایان برساند. شاگردان محمدی راد این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به سود خود به پایان رساندند.


اما در دست دوم تیم خاتم اردکان که نمی‌خواست به راحتی مغلوب حریف خود شود، بازی را خوب آغاز کرد و رقابت نزدیکی با سپاهان داشت. این تیم اختلاف امتیازی خود را سپاهان نیز زیاد کرد اما در امتیازات پایانی سپاهان عملکرد بهتری داشت و توانست فاصله خود را با حریف کم کند اما تلاش آن‌ها کافی نبود و در پایان این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به خاتم اردکان واگذار کردند.


در ست سوم این دیدار الله‌وردیان با سرویس های خوب خود تیمش را پیش انداخت تا با درخشش یاران خود این ست را به راحتی و همانند ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به سود خود به پایان برسانند.
بازیکنان اردکان علی رغم تلاش خود برای به دست آوردن این ست اما اشتباهات‌شان مانع از به دست آوردن این ست به سود خود شد تا شاگردان محمدی‌راد این ست را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود به پایان رسانند و در نتیجه کلی ۳ بر یک پیروز این دیدار در اصفهان شوند.

حواشی:

*  پس از مشخص شدن آرای کمیته انضباطی و پشت سر گذاشتن محرومیت، حدود ۴۰۰ هوادار سپاهان در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال هورسان رامسر که امسال در لیگ برتر والیبال با ۱۲ پیروزی و ۱۴ شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد. پیش از این مدیرعامل باشگاه هورسان از فروش امتیاز این تیم خبر داده بود. این باشگاه به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان از حضور در لیگ برتر والیبال انصراف داد.

تیم سایپا که در لیگ برتر والیبال امسال عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تنها یک پیروزی در لیگ امسال داشت و به لیگ دسته یک سقوط کرده بود، با فروش امتیاز تیم هورسان رامسر به لیگ برتر والیبال بازگشت.

کد خبر 6086556 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • صدر جدول طلایی شد
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!