Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:18:08 GMT

نشست فعالان سیاسی شهرستان مانه و سملقان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۷۹۰

نشست فعالان سیاسی شهرستان مانه و سملقان برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: آیندگان قضاوت خواهند کرد در شرایط تاریخی و حساس در جهت عظمت ایران چه کاری انجام داده ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آشخانه؛ ولی الله حیاتی روز چهارشنبه در نشست فعالان سیاسی شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: دشمنان ایران به این نتیجه رسیده اند که قدرت جنگ تن به تن با کشور ایران را ندارند و از طریق فشارهای اقتصادی وارد میدان شده اند و درصدد هستند بین مردم و حاکمیت اختلاف و فاصله بیندازند و جنگ امروز ما با استکبار سخت‌تر از توطئه های پیش از انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: تاکتیک دشمنان در گذشته برای ما مشخص شده بود اما امروز علیه ما جنگی طراحی شده که در کانون های مختلفی آن را بررسی کرده اند تا درباره ایران آن را اعمال کنند.

 

حیاتی افزود: دشمن امروز به درون خانه‌های ما نفوذ کرده است و می خواهد نسل جوان مملکت ما را که قوت و عزت یک مملکت است را از بین ببرند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: در مقابل عظمت، کرامت و جانفشانی ملت ایران هرچه مسئولان کار کنند ناچیز و اندک است.

 

وی بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که حضور مردم در همه صحنه ها به‌خصوص انتخابات که یکی از برندهای پر افتخار کشورهای اسلامی ایران است را کمرنگ نشان دهد.

 

حیاتی با بیان این مطلب که ایران دموکرات ترین کشور است، افزود: بالاترین کشوری هستیم که به رای مردم رجوع کرده ایم.

 

وی اظهار داشت: ما در این شرایط کنونی علی‌رغم همه کمبودها و فشارها میثاق با انقلاب امام و شهدا داریم که تحت هیچ شرایطی به وسیله توطئه‌های دشمن کمرنگ نمی شود.

 

حیاتی با بیان این مطلب که در استان خراسان شمالی با وحدت و همدلی کنار هم هستیم تا انتخاباتی با عظمت را رقم بزنیم، افزود: همچون گذشته در استان خراسان شمالی انتخاباتی قانونمند و مشارکت حداکثری را خواهیم داشت.

 

معاون استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه شهرستان مانه و سملقان شهرستانی تلفیقی است، افزود: همواره وحدت و همدلی در این شهرستان زبان زد عام و خاص است.

 

وی با بیان اینکه وحدت در ایران تاکتیکی نیست بلکه یک راهبرد در نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: مردم برای مبارزه با استکبار همیشه در صحنه حضور دارند.

 

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی هم گفت: انتخابات حق الناس است و هدف ارتقای اعتماد عمومی به حکومت جمهوری اسلامی است.

 

صادق اسپیدکار افزود: سوء استفاده از اموال عمومی له یا علیه کاندیدا، سوء استفاده از موقعیت و مقام چه لشکری چه دولتی، زیر سوال بردن دستاوردهای چهل ساله نظام انقلاب، سوء استفاده از اقدام و نسبت به وعده و وعید ها، تبلیغات زود هنگام، تخریب و توهین به داوطلبان نمایندگان مجلس از جرایم انتخاباتی محسوب می شود.

 

در این جلسه هر یک از اعضای گروه ها و احزاب به بیان نظرات خود در خصوص انتخابات پرداختند.

 


 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد وحدت خبرگزاری شبستان هفته کتاب و کتابخوانی کانون های مساجد استان بوشهر اردبیل نشست فعالان سیاسی مانه و سملقان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) به میزبانی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از آستان‌نیوز،سال گذشته به دستور وزیرامور خارجه و با مسئولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌المللی برگزار شد و دوشنبه 4 اردیبهشت ماه دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهرمشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین‌المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست درمشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین  حضور موسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود. 

همچنین از دیگر موضوعاتی که دراین نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه موسسات و تشکل‌های مردمی دراقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • کلید برقرای ثبات توقف جنایات رژیم اسرائیل است
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد