Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتهدی از پیش بینی شرکت ۶ هزار نفر در دومین المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه با هزینه ای بالغ بر۶۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: این مسابقات ورزشی در ۳۶ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در رده های سنی مختلف در ۲۴ محله برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، «محمد صادق مجتهدی» در مراسم رونمایی از پوستر دومین المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه با اشاره به اینکه دومین دوره المپیاد ورزشی محلات با محوریت شهرداری و با همکاری ادارات ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و سپاه ناحیه مقاومت شهرستان از ۱۶ آذر تا ۲۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد، گفت:این مسابقات ورزشی در ۳۶ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در رده های سنی مختلف در پنج منطقه و ۲۴ محله برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار تربت حیدریه با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته امسال مسابقات مربوط به معلولین و جانبازان هم به این المپیاد اضافه شده و برگزار خواهد شد، اظهارداشت:از محاسن عمده مسابقات ارتباط بین محلات وتعامل شهروندان در محلات مختلف است.

 

در ادامه مراسم هم «مجید رضایی» گفت:این مسابقات سال گذشته در ۱۲ رشته در شهرستان برگزار شد که امسال در ۳۶رشته و با حضور ۲۶ هییت ورزشی برگزارمی شود که از این ۳۶ رشته شش رشته وزنه برداری ، موتور سواری، اتومبیلرانی، فوتسال، کشتی، پرورش اندام تک پرس، بوکس و زور خانه ای و بانوان فقط والیبال برگزار می‌شود و ۲۹ رشته دیگر هم به صورت مشترک برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان بیان تربت حیدریه افزود:۲۶ هیئت ورزشی در قالب ۳۶ رشته در این المپیاد شرکت خواهند کرد که رشته های وزنه برداری، فوتسال، کشتی، تک پرس، بوکس مخصوص آقایان و ورزش با ساز مخصوص بانوان برگزار خواهد و ۲۹ رشته ورزشی مشترک هم در مناطق کم برخوردار که شامل  ۲۴ محله است برگزار شود.

 

 

وی ادامه داد: مبحث ورزش معلولین هم پیش بینی شده و قرار است در این مسابقات استعدادیابی ورزشی توسط اساتید مجرب دانشگاهی و ورزشی اجرا شود که بتوانیم از این مسابقات خروجی مثبت داشته باشیم و پس از شناسایی استعدادها شرایطی ایجاد شود تا از آنها حمایت شود.

 

رضایی گفت: از جمله محلات هدف برگزاری این مسابقات کوی بازرگان، رباط بالا، رباط پایین ،حیدرآباد، ضیاالدین و چندین محله دیگر است که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و امسال برای اولین بار پیشکسوتان در نظر گرفته شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان بیان تربت حیدریه اظهارداشت: هدف از برگزاری این المپیاد ورزشی شهری ایجاد شور و نشاط و انگیزه در سطح جامعه شهری تربت حیدریه است و مشعل المپیاد و افتتاحیه مسابقات در هر پنج منطقه صورت می گیرد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد وحدت استان بوشهر المپیاد ورزشی تربت حیدریه محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید عباس دهقان گفت: با توجه به برگزاری نخسین المپیاد ملی آموزش هنر و استقبال و درخواست آموزشگاه‌های آزاد هنری سراسر کشور، مهلت ثبت نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید شد.
به گفته وی، این رویداد مهم هنری که برای نخستین بار برگزار می‌شود مختص همه آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در سرتاسر کشور می‌باشد که در رشته‌های هنری به رقابت می‌پردازند و مانند تمامی المپیاد‌ها نفرات برتر در سطح ملی جام و مدال قهرمانی هنر را به دست خواهند آورد.
 وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت المپیاد ملی آموزش هنر پس از ثبت نام، با توجه به موارد تشریحی در فراخوان المپیاد و با توجه به رشته‌های هنری، در سه سطح آموزشگاهی و استانی داوری و انتخاب خواهند شد و در نهایت منتخبین استانی با نظر و رای داوران در سطح ملی انتخاب و قهرمان المپیاد در هر رشته معرفی خواهد شد.
دهقان اظهار کرد: مهم‌ترین هدف این المپیاد شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان مشغول به تحصیل در هنرستان‌های هنر‌های زیبای و هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری، همچنین تشویق و توسعه کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزار‌های هنری و آموزشی است.
معاون هنری و سینمایی استان در پایان تاکید کرد: تیم‌های شرکت کننده در این رویداد بایستی شرایط عمومی که در فراخوان سامانه المپیاد درج شده را به طور کامل رعایت کنند و همچنین ضوابط تخصصی رشته ها‌ی هنری که در آن شرکت می‌کنند را نیز داشته باشند. برای اطلاع کامل از این شرایط علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه https://olympiart.ir/academy/ وارد سامانه المپیاد هنر شده و اطلاعات کامل را دریافت و با هماهنگی مدیران آموزشگاه‌ها و هنرستان‌ها نسبت به ثبت نام تیم‌ها اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه