Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:45:14 GMT

دومین نماد دیوار کتاب در شهر لاهیجان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۹۰۰۳

دومین نماد دیوار کتاب در شهر لاهیجان رونمایی شد

شهردار لاهیجان در مراسم افتتاح این دیوار کتاب گفت: امروز در آستانه روز کتاب و کتابخوانی ،دومین المان کتاب لاهیجان با 52 عنوان از 42 نویسنده قلم طلایی این  شهر با اعتبار 480 میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 مسعود کاظمی افزود: کتاب دروازه ای به سوی علم، معرفت، دانش و روشنایی بخش زندگی یکایک افراد بشر است و تلاش مدیریت شهر لاهیجان این است که اتفاقاتی را در این شهر رقم بزند که لاهیجان همیشه صدرنشین  و پیشتاز باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان  شهرداری لاهیجان خاطرنشان کرد: با توجه به پیشینه فرهنگی شهر لاهیجان، با افتتاح المان کتاب برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهر افزود  شد و نوید می دهیم که در تمام پارکهای شهر کتابخانه ایجاد کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 22 آبان لاهیجان در سال 57 گفت: موضوعی که ما را وا می دارد تا در این عرصه قدم بگذاریم، سفارش بزرگان دینی ماست و با توجه به اینکه صاحبان اندیشه و قلم این شهر در کشور زبانزدند و در زمینه فرهنگ و هنر قدم می گذارند ما باید قدردانشان باشیم. 

جواد نجار تمیزکار افزود: یکی از راه هایی که در این زمان با گسترش شبکه های مجازی، جهت افزایش علاقه شهروندان به مطالعه باید صورت بگیرد، در معرض دید قرار دادن عناوین کتابهاست که با توجه به نامزدی لاهیجان به عنوان برگزیده پایتخت کتاب کشور، در این مسیر گام برخواهیم داشت.

در ادامه دکتر بهمن مشفقی  از پزشکان و نویسندگان پیشکسوت لاهیجان نیز گفت: امیدوارم کتاب و کتابخوانی در همه سنین بصورت واقعی رونق بگیرد و موانع و کاستی های چاپ کتاب از بین برود تا مؤلفان و نویسندگان با فراغ خاطر به کتابت بپردازند و کتاب و کتابخوانی چهره  بصورت حقیقی  رونق یابد.

 حضور دانش آموزان،فرهیختگان، نویسندگان در کنار مسئولان شهر در مراسم فرهنگی افتتاح نماد کتاب یکی از جلوه های زیبایی مراسم افتتاح دومین نماد کتاب شهر لاهیجان بود.

لاهیجان یکی از نامزدهای انتخاب پایتخت کتاب ایران است و مدیریت شهری لاهیجان با نصب نماد های کتاب ، ایجاد کتابخانه های سیار در پارک ها و برگزاری جشنواره های مختلف برای فرهنگ سازی افزایش سرانه مطالعه کتاب در شهر لاهیجان تلاش می کند.

برچسب‌ها لاهیجان روز کتاب و کتاب خوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاهیجان روز کتاب و کتاب خوانی لاهیجان روز کتاب و کتاب خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات خط مقدم با ۷۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۶ عنوان چاپ اول بوده و باقی، تجدید چاپ هستند.

رونمایی از کتاب‌هایی ازجمله صنوبر، پروانه سوم، نامه‌ای از جنوب، نورا، صبح واقعه، کتب کنعان، پرتگاه، پشت پاشنه، رخت شو از جمله برنامه‌های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. همچنین برگزاری نشستی با موضوع چالش‌های تولید روایت از جبهه مقاومت برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این انتشارات در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

رونمایی و بررسی کتاب نامزد گلوله‌ها نوشته مرتضی سرهنگی به همراه نقد کتب مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در نمایشگاه کتاب توسط این ناشر پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب