Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی ایرنا ، محمد صادق بصیری شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز رسیدگی به درخواست های مردمی سامانه سامد افزود: یکی از مردمی ترین کارهایی که معمولا در سفرهای استانی روسای جمهور صورت می گیرد ثبت درخواست ها و نامه های مردم است که به همین منظور در سفر اخیر دکتر روحانی به استان کرمان، سامانه سامد یا همان سامانه ارتباط مردمی استانداری فعال شد تا جوابگوی درخواست های مردمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بیش از ۴۲۰ نفر از کارکنان اداری دستگاه های مختلف در این مجموعه کار خود را قبل از سفر دولت تدبیر و امید به استان شروع کردند و کار این افراد فعلا ادامه خواهد داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اهداف راه اندازی این سامانه اظهار داشت: در این سامانه درخواست های کتبی و تلفنی مردم از دولت ثبت می شود که درخواست های تلفنی با قریب ۲۰۰ خط تلفن ضبط و درخواست های کتبی نیز در طول سفر و با مراجعه افراد جمع آوری شده است که نهایتا همه این درخواست ها در حدود ۱۰۰ سیستم ثبت و پردازش می شود.
وی ادامه داد: پس از ثبت و پردازش درخواست های مردمی، این موارد وارد سیستم سامد می شود و سپس از طریق پیامک طی زمانی کوتاه روند رسیدگی به درخواست های مردم به آن ها اعلام می شود.
 

برچسب‌ها کرمان ایرنا کارآمدی دولت استانداری کرمان پروندهٔ خبری سفر رئیس‌جمهوری به یزد و کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا کارآمدی دولت استانداری کرمان کرمان ایرنا کارآمدی دولت استانداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزای ریانوستی ، «یوری اوشاکوف» دستیار رییس جمهور روسیه امروز سه شنبه از سفر آتی رییس جمهور کشورش به چین خبر داد.

بر اساس اعلام این مقام کرملین، این اولین سفر خارجی در دور جدید ریاست جمهوری پوتین به شمار می آید.

«یوری اوشاکوف» سفر آتی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به ترکیه را نیز مورد تأیید قرار داد.

وی در این خصوص گفت: تا کنون برای این سفر (سفر به ترکیه) تاریخی مشخص نشده است؛ اما مطمئنم که بعد از سفر ریس جمهور به چین خواهد بود.

اوشاکوف اضافه کرد: قول این سفر به چین داده شده است و پیشنهاد آن از سمت پکن نیز وجود دارد. سفر مذکور به نوعی پاسخ به اولین سفر خارجی رسمی شی جین پینگ رییس جمهور چین بعد از انتخاب شدن به ریاست جمهوری کشورش به روسیه در سال گذشته میلادی است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز(سه‌شنبه) در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده‌ بودند.

کد خبر 6099711

دیگر خبرها

  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • نقش فعال ایران در ارتقای صلح و امنیت بین‌الملل
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • انتخابات مجلس|را‌ی‌گیری در۶۰درصد شعب«الکترونیکی»انجام می‌شود
  • حضور رییس ستاد انتخابات در خبرگزاری تسنیم
  • سامانه جدید بارشی فردا به مازندران می‌رسد
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد