Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:28:07 GMT

شرور مسلح در گچساران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۰۲۱۳

شرور مسلح در گچساران دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سید محمد موسوی روز پنجشنبه اظهار داشت: پس از تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گچساران مبنی بر اینکه فردی قصد قدرت نمایی در منطقه کوی کارکنان شهر دوگنبدان را داشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله مأموران با رصد دوربین های مدار بسته و انجام اقدامات و شگردهای پلیسی این فرد شرور را قبل از هر گونه اقدامی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی تصریح کرد:متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی  گچساران از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوریت های ۱۱۰ تماس و نیازهای پلیسی خود را به پلیس اطلاع دهند.

پارسال۲ هزار متهم به ارتکاب انواع جرم از جمله سرقت و قاچاق کالا در شهرستان گچساران دستگیر شدند.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری و نفتخیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.


 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها، گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.

نگهبان بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

کد خبر 6086902

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان