Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، یک عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهرهمدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او با بیان اینکه عملیات‌های انجام شده در این تاریخ یک مورد آتش سوزی شامل حریق درختان در دانشگاه بوعلی بوده است، افزود: همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در آقاجانی بیگ، ۴ مورد نجات حیوانات در شهرک مدنی، اسلامشهر، فقیره و علی آباد، عملیات امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در بلوار ارتش و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی با تلاش آتش نشانان به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود: درعملیات‌های انجام شده ۳ نفر با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: شهروندان ۳۸۳ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۸ مورد منجر به عملیات شد، ۸ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۳۵ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۳۲ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/ب

برقراری ۳۸۳ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار نیمروز با بیان این خبر گفت: پس از اعلام مفقودی این دو کودک در روز یکشنبه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و اورژانس به عملیات جستجو و نجات پرداختند.
امینی راد افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر و تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز بیان کرد: صبح امروز با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، با کمک پهباد‌های ارتش عملیات جستجو به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی