Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@08:08:09 GMT

تصادف در آزاد راه کرج - قزوین یک کشته و ۲ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۰۴۸۸

تصادف در آزاد راه کرج - قزوین یک کشته و ۲ مصدوم داشت

دکتر مهرداد بابایی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که این حادثه شامگاه چهارشنبه در خط شمالی آزاد راه کرج – قزوین و در محدوده پل شهرستان نظرآباد رخ داد.

این مسئول خاطر نشان کرد: پس از اعلام حادثه به مرکز فوریت های پزشکی البرز بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان داشت: مصدومان حادثه یک دختربچه ۱۲ ساله و یک زن ۵۵ ساله و فوتی نیز یک زن ۴۴ ساله بود که بر اثر شدت جراحات در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی اظهارداشت: جسد متوفی تحویل پزشکی قانونی استان البرز شد و مصدومان حادثه نیز توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)  شهرستان ساوجبلاغ انتقال یافتند.

وی یاد آور شد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه استان البرز در دست بررسی قرار گرفت.

آزاد راه کرج – قزوین یکی از مسیر های پرتردد و پرحادثه کشور محسوب می شود که حدود ۵۰ سال پیش  برای تردد ۵۰ هزار دستگاه خودرو در روز  احداث شد اما اکنون روزانه حدود ۲۲۰ هزار دستگاه خودرو از این آزاد راه تردد می کند.

برچسب‌ها البرز خودرو تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز خودرو تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور البرز خودرو تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در محور تکاب به شاهین‌دژ یک نفر جان باخته و سه نفر مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع حادثه واژگونی خودرو در محور تکاب به شاهین‌دژ خبر داد.

وی افزود: این حادثه امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت در سه‌راهی قلعه و ساعت ۱۷.۳۰ به وقوع پیوست و در آن یک دستگاه خودروی سواری رانا واژگون شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه سه مصدوم و یک فوتی داشت که مصدومین توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب منتقل شدند.

کد خبر 750367

دیگر خبرها

  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب