Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:53:35 GMT

خاش در ولادت پیامبر رحمت (ص) غرق در شادی و سرور است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۱۲۹

خاش در ولادت پیامبر رحمت (ص) غرق در شادی و سرور است

ویژه برنامه‌های هفته وحدت با برگزاری جشن و شادی و نشست‌ها و همایش‌های وحدت و هم اندیشی در نقاط مختلف شهرستان خاش از ۱۲ ربیع الاول شروع شده و همچنان ادامه دارد.
نصب پلاکاردها، پرچم ها و پارچه های رنگین، آذین بندی خیابانها، نورافشانی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف بویژه مساجد و حسینیه‌ها به عنوان کانون های وحدت از جمله برنامه های مردم شیعه و سنی خاش به همین مناسبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری آیین‌ها و جشن های وحدت آفرین در مساجد شیعه و سنی با حضور قشرهای مختلف مردم، علما و روحانیان، فرماندار و مسئولان دستگاههای مختلف نمایشی از وحدت و همدلی شیعه و سنی در این شهرستان است.  

فرماندار خاش به خبرنگار ایرنا گفت: اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در ایام گرامیداشت هفته وحدت نمادهایی از اتحاد و همدلی را با شایستگی به نمایش گذاشتند.
صاحب‌گل صالحی افزود: در سطح شهر، مراکز بخش ها و نقاط متمرکز روستائی و مراکز نظامی و اداری جشن‌های باشکوه وحدت و نشست‌های هم اندیشی برپا است.
رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش گفت: پیامبر اسلام (ص) نماد و الگوی شاخص و برتر وحدت در میان امت اسلامی هستند و اتحاد و همبستگی حول محور آنحضرت به استحکام و قوت جهان اسلام کمک می کند.
مولوی یعقوب حسین‌بر افزود: رمز موفقیت امت اسلامی در انسجام و تقویت وحدت، اخوت و برادری و دشمن شناسی است.
وی اظهار داشت: تا زمانی که اقشار امت اسلامی در کنار هم برای عزتمندی و سرافرازی این آئین مقدس و متعالی تلاش می کنند، دشمنان جرات تجاوز و دخالت در امور مسلمانان را نخواهند داشت و اگر اختلاف و چند دستگی به وجود بیاید نابودی امت اسلامی رقم می خورد و چنانچه می بینیم نتیجه اختلاف میان امت اسلامی جنگ و کشتار در برخی از کشورهای مسلمان نشین رواج دارد و متاسفانه شاهد اتفاقات ناگواری در ممالک اسلامی هستیم و به راحتی زنان و مردان و کودکان مسلمان به دست خود مسلمانان از بین می روند و دشمنان استکباری از دور نظاره گر بوده و از این اتفاق شادمانند.
حجت الاسلام محمدجواد رحمانی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش نیز گفت: وحدت از نیازهای اساسی در جامعه اسلامی محسوب می شود و هرگاه در میان مسلمانان تفرقه و اختلاف وجود داشته، دشمنان از این فرصت سوءاستفاده کرده و هزاران فرد مسلمان را به خاک و خون کشیده اند که خسارتهای آن جبران ناپذیر است.

به گزارش ایرنا آئین های جشن و شادی در شهرستان خاش به همت دفاتر امامان جمعه شیعه و سنی، فرمانداری، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت، ارتش و سپاه، اداره‌های تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و امشب نیز در مسجد جامع شهرستان خاش جشن باشکوه وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) برپا می‌شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان میلاد امام جعفر صادق خاش اهل سنت هفته وحدت میلاد حضرت رسول اکرم پروندهٔ خبری گرامیداشت هفته وحدت (سال ۹۸)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان میلاد امام جعفر صادق خاش اهل سنت هفته وحدت میلاد حضرت رسول اکرم سیستان و بلوچستان میلاد امام جعفر صادق خاش اهل سنت هفته وحدت میلاد حضرت رسول اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ امیر سرتیپ رضا آذریان در یادواره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن و ۱۴۱ شهید ارتشی شهرستان شیروان گفت: اقتدار شهدا در تمامی جهان زبانزد است و این شهدا انقلاب را با دستور امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: شهدا با یک تفکر و اندیشه قوی در مقابل استکبار جهانی ایستادند.
وی افزود: نیرو‌های جمهوری اسلامی در تمام ابعاد آماده اند و با نوآوری دفاع از آرمان‌های انقلاب را ادامه می‌دهند.
شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن بامداد ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۵ در منطقه جنوب حلب سوریه در دفاع از حرم و حریم به شهادت رسید.
شهرستان شیروان ۶۳۸ شهید دارد.

{$sepehr_media_11040946_600_350 }

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست