Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@10:52:38 GMT

تیراندازی به سمت سوخت کش ها مجوز شرعی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۴۱۲

تیراندازی به سمت سوخت کش ها مجوز شرعی ندارد

امام جمعه زاهدان گفت: تیراندازی به سمت سوخت کش ها مجوز شرعی ندارد زیرا که اگر ما هم بیکار بودیم برای تامین معیشت چاره ای جز جابه جایی سوخت نداشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در دیدار با محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گفت: سیستان و بلوچستان به لحاظ موقعیت و بافت جمعیتی آن مورد طمع دشمنان بوده و برای نا امن نشان دادن استان سرمایه گذاری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارند، گفت: سیستان و بلوچستان دچار فقر اقتصادی و فرهنگی است و باید برای رفع این دو مشکل تدبیر شود.

 

محامی با تاکید بر اینکه هر اقدامی در استان سیستان و بلوچستان پیوست فرهنگی و اقتصادی داشته باشد، گفت: سیستان و بلوچستان در شاخص های آموزش و پرورش وضعیت نگران کننده ای دارد.

 

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: خدمات نظام به مردم سیستان و بلوچستان قابل انگار است اما مشکلاتی وجود دارد که نیاز به عزم ملی است.

 

وی اضافه کرد: برخلاف وجود استعدادهای بالقوه در سیستان و بلوچستان اما در حوزه معیشت و اقتصاد دچار مشکل هستیم، اگر در سنوات گذشته در این خطه سرمایه گذاری می شد، در این اوضاع و شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی میتوانست دریچه ای را برای کشور باز کند و معین استان های دیگر باشد، اما در حال حاضر این خطه برای حل مشکلات خود نیز مانده است.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به عدم استفاده از بخشهایی از ظرفیت و توان این خطه به مثل مرز، افرود: در دیدارهای مختلف با مسئولین اعلام کرده ایم که نباید استان فروش سوخت را قاچاق بدانیم و لازم است تا شرایطی فراهم شود که مردم با بهره گیری از بازارچه های مرزی که غیر فعال یا نیمه فعال هستند، اقدام به فروش سوخت کنند و نه تنها برای خانواده خود، بلکه برای کشور نیز درآمد زایی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: هیچ مجوز شرعی برای تیراندازی به سمت سوخت کش ها نداریم و اگر خود ما به جای آنها بودیم، برای تامین معیشت چاره ای جز جابجایی سوخت نداشتیم.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد هفته وحدت وحدت هفته وحدت اردبیل هفته کتاب و کتابخوانی خبرگزاری شبستان سوخت کش ها پیوست فرهنگی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان