Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سعید محمد، روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه مهم مدیریت شهری تبریز افزود: این طرح ها در زمینه تامین آب شرب روستایی و ساخت پل ها، ابنیه راه ها، مدارس، خانه های بهداشت و درمانگاه هاست که با استفاده از منابع سپاه پاسداران و کمک های مردمی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در کنار فعالیت در حوزه های نظامی و توسعه زیرساخت ها در حوادث و بحران ها نیز به مردم خدمت رسانی می کند، اظهار داشت: سپاه مدافع مردم بوده و کمک رسانی به آن ها را در شرایط سخت وظیفه و تکلیف خود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: همانطور که مجموعه سپاه پاسداران برای کشور اقتدار نظامی ایجاد کرده در زمان کنونی و در شرایط سخت و تحریم های ظالمانه که معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده است و در کنار مردم برای کاهش مشکلات آنان خدمت رسانی می کند.

سردار محمد، ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم با وجود همه فشارها و تحریم ها در همه عرصه های فنی و مهندسی و حوزه هایتک به خودکفایی رسیده است.

وی یادآوری کرد: هم اکنون این قرارگاه در کنار بخش خصوصی کشور با داشتن ۵ هزار شرکت مشاوره، پیمانکاری، طراحی و سازندگی و بدنه ۲۰۰ هزار نفری از جامعه مهندسان مشغول فعالیت های سازندگی و توسعه زیرساخت هاست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اشاره به ۳ پروژه مهم مدیریت شهری تبریز گفت: امید است با اجرای این پروژه ها بتوان برای توسعه تبریز گام های اساسی برداشت.

سردار محمد، با اشاره به اینکه اجرای پروژه های شهری موجب ایجاد مزاحمت هایی برای مردم می شود، خواستار تامین به موقع منابع مالی برای سرعت دهی در بهره برداری از این طرح ها شد.

وی یادآوری کرد: این قرارگاه آماده است منابع مالی خود را از طریق تسهیلات یا تهاتر ملک با شهرداری تامین کند که در این زمینه محل زندان کنونی تبریز که قرار است جابجا شود می تواند یکی از گزینه ها باشد.

سردار محمد، افزود: تفاهم نامه اجرای ۲ پروژه دیگر شامل تراموا و کنارگذر شمال غرب نیز با شهرداری تبریز به امضا رسیده است که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

 امروز عملیات اجرایی ۳ پروژه مهم مدیریت شهری در تبریز با اعتبار ۱۸ هزار میلیارد ریال از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) آغاز شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شهرداری تبریز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری تبریز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص آذربایجان شرقی شهرداری تبریز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد

استاندار خراسان جنوبی گفت: مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در نشست بررسی مسایل مجتمع کُک طبس که با حضور مدیرعامل و سهامداران مجتمع، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همراه بود به عنوان شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: این مجتمع که در ابتدای دولت سیزدهم با 20 درصد ظرفیت دو باتری فعال بود، به همت سهامداران و با پیگیری‌های صورت گرفته، با افزایش حجم تولیدات به فعالیت خود ادامه داد. 

وی با اشاره به فعال شدن دو باتری این کارخانه در سال 1401 تصریح کرد: با رسیدن باتری‌های قبلی به ظرفیت 100 درصدی و افتتاح فاز دوم کارخانه شامل باتری‌های سه و چهار، تولید کک در این مجتمع افزایش چشمگیری داشت. 

استاندار خراسان جنوبی با قابل تقدیر خواندن اقدامات صورت گرفته گفت: فعالیت این مجتمع در اشتغالزایی و رونق استان نقش بسزایی دارد. 

قناعت با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این واحد تولیدی متذکر شد: به جهت اهمیت موضوع و نقش تولیدات این کارخانه در رفع نیاز داخلی کشور، مجتمع کُک طبس باید با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد. 

در ادامه این نشست درخصوص راهکارهای توسعه و افزایش سطح تولید کک در این مجتمع بحث و تبادل نظر شد. 

شایان ذکر است؛ مجتمع کک طبس، سومین مجتمع صنعتی تولید کک کشور است که با زیربنای 15 هزار و 500 متر مربع در زمینی به مساحت 300 هزار متر مربع ایجاد شده و زمینه اشتغال حدود 400 نفر را فراهم آورده است. کک تولیدی این مجتمع در صنایع فولاد و زغال کاربرد دارد.

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در خراسان جنوبی  تأکید کرد. 

قناعت در دیدار محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی و اسد اسلامی‌ خواه مدیرعامل مؤسسه نصر  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، در زمینه فعالیت‌های این قرارگاه در استان خراسان جنوبی بحث و تبادل نظر کرد. 

در این نشست با اشاره به اینکه اجرا و تکمیل قطعات 21 و 22 راه آهن بیرجند- قاین-  یونسی به این قرارگاه محول شده، مقرر شد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در اسرع وقت نسبت به شروع و تکمیل این قطعات اقدام کند. 

طول قطعات 21 و 22 راه آهن استان که حدفاصل گناباد- قاین واقع شده، 85 کیلومتر است. استفاده از ظرفیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در خراسان جنوبی در اجرای باندهای دوم سطح استان از دیگر مصوبات این نشست بود. این دیدار با حضور علیرضا عباس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و میمحمد مودی مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام شد. 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد