Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:00:32 GMT

صید بیش از هزار تن میگو در آب‌های هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۳۳۷۶

صید بیش از هزار تن میگو در آب‌های هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مسئول آمار صید شیلات هرمزگان گفت: از ابتدای فصل صید تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ تن میگو در آب‌های هرمزگان صید شده است.

اسماعیل زنگنه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صید میگو در هرمزگان از ۱۰ مهرماه آغاز شده است، اظهار کرد: از ابتدای فصل صید تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ تن میگو در آب‌های هرمزگان صید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰۰ تن از میگوهای صید شده درشت و حدود ۳۵۰ تن آن میگوی سر تیز است، تصریح کرد: صیدگاه اول از بندرکوهستک شهرستان سیریک تا شرق جزیره هرمز و صیدگاه دوم از شرق جزیره هرمز تا تولای قشم است.

مسئول آمار صید شیلات هرمزگان با تأکید بر اینکه صید میگو تا چند روز آینده ادامه دارد، عنوان کرد: امسال حدود ۱۷۹ فروند شناور صیادی با بیش از دو هزار و ۱۴۰ نفر صیاد در فصل صید میگوی ۹۸ مشارکت دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی هرمزگان؛ سید محمد نور موسوی با اعلام این خبر افزود: این حجم آبگیری در سازه‌های آبخیزداری شهرستان‌های بستک، بندرلنگه و پارسیان ذخیره شده است.

وی بیان کرد: حفظ پوشش گیاهی، افزایش آب سفره‌های زیر زمینی، رونق کشاورزی در پایین دست سازه‌ها، ایجاد اشتغال در جوامع محلی، افزایش رسوب و جلوگیری از فرسایش خاک مهم‌ترین فواید سازه‌های آبخیزداری است.

کد خبر 6098388

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • آغاز تکثیر میگو در استخرهای پرورشی استان بوشهر
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برچسب هوشمند برای پایش مواد غذایی دریایی ساخته شد
  • پایش مواد غذایی دریایی با جوهر هوشمند ایرانی
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم