Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزشی یکروزه تکنولوژی ساخت و بهره برداری از تجهیزات جدید آبیاری قطره ای با هماهنگی معاونت آب و خاک وزارت جهادکشاورزی و مدیریت آب و خاک استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دوره آموزشی یکروزه تکنولوژی ساخت و بهره برداری از تجهیزات جدید آبیاری قطره ای در محل سالن پیارم با هدف آشنایی بیشتر و بروز کارشناسان، پیمانکاران و مشاوران فعال در زمینه سامانه های نوین آبیاری با آخرین دانش فنی و تکنولوژی های مدرن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی این دوره آموزشی، انتقال دانش فنی استفاده از تجهیزات مدرن مدیریت آبیاری و همچنین طراحی ، نصب و بهره برداری از این سیستم ها جهت "کاهش میزان مصرف آب" و " افزایش میزان تولید " محصولات کشاورزی است.

این دوره آموزشی یکروزه با حضور کارشناسان آب و خاک استان و تعدادی از پیمانکاران و مشاوران فعال در زمینه سامانه های نوین آبیاری برگزار شد.

 گفتنی است؛ دوره مذکور توسط شرکت تولیدی لوله و اتصالات پلی اتیلن سمنان و‌با هماهنگی معاونت آب و خاک وزارت جهادکشاورزی و مدیریت آب و خاک استان هرمزگان برگزار شد .

 

بیشتر بخوانید: نخستین دوره بازآموزی مربیان هرمزگان تخریب کوره‌ تولید ذغال در روستای گوه کو

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خاک محصولات کشاورزی برنا هرمزگان آبیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان شهرستان خواف

دریافت 28 MB

تصویربردار: پوریا کاشانی راد

کد خبر 6099826

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان شهرستان خواف
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده