Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم سردار سلیمانی با بیان این‌که بسیج با حضور جوانان انقلابی نقش و رسالت سنگینی در جامعه دارد، گفت: بسیج با استفاده از تجربه گرانسنگ خود در طول ۴۰ سال گذشته و منظومه فکری امام راحل و رهبر انقلاب به دنبال اجرای برنامه‌های نوین در راستای اقتضائات انقلاب اسلامی است.

سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت حرم مطهر بانوی کرامت که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: امروز بسیج با حضور جوانان انقلابی نقش و رسالت سنگینی در جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امیدواریم با استفاده از تجربه گرانسنگ بسیج در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین منظومه فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب بتوانیم نوگرایی‌هایی را با توجه به اقتضائات و ضرورت‌های جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.


به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بسیج در تلاش است به نحو احسن در خدمت اسلام و انقلاب بوده و بتواند در گام دوم انقلاب با سرعت مناسب، اقدامات مؤثری را در سطح کشور و در سطح بین المللی انجام دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بسيج مستضعفين هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز