Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط بین‌الملل جنبش حماس با اشاره به این‌که «به مقاومت خود ادامه خواهیم داد تا رژیم صهیونیستی را شکست داهیم» گفت: امروز تمام امت اسلامی درد و رنج های خود را رها کرده و به منظور حمایت از فلسطین دورهم جمع شدند.

به گزارش ایسنا ،اسامه حمدان، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس روز پنجشنبه در حاشیه کنفرانس وحدت اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری چنین کنفرانس‌هایی منجر به شکست معامله قرن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به مدت هفت قرن به ملت فلسطین گفته می‌شود که شما منزوی هستید، شما تنها مبارزه می‌کنید و هیچکس شما را قبول ندارد اما ما اول به کمک خدا و سپس با حمایت‌های امت اسلامی پیروز خواهیم شد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه گفت: شما امروز می‌بینید که امت اسلامی با تمام اقشار در این کنفرانس شرکت کرده است و همه از مساله فلسطین حمایت می‌کنند؛ بنابراین این ادعاهای واهی و بی‌اساس مبنی بر این که فلسطینی‌ها در انزوا هستند و هیچکس حامی آن‌ها نیست برملا می شود.

مسئول روابط بین الملل جنبش حماس خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان از نقاط مختلف سرزمین اسلامی در این کنفرانس شرکت کردند. همه آن‌ها مسائل و قضایای مختلف خود را دارند و درد و رنج و مشکلات خود را دارند اما امروز تمام دردهای خود را رها کردند و به منظور حمایت از درد بزرگ خود که مساله فلسطین است دور هم جمع شده‌اند و این مسئله نشان می‌دهد که امت اسلامی همچنان پویا و زنده است و چنین امتی پیروز خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی و پاسخ‌های احتمالی مقاومت و فلسطین گفت: ۷۰ سال است که وضعیت همین است و رژیم صهیونیستی در حال تجاوز به فلسطین است در این هفت سال رژیم صهیونیستی و تمام حامیان آن با شکست های زیادی مواجه شد.

حمدان ادامه داد :جنایت اخیر آن‌ها در مسئله ترور ابو العطا منجر به بی‌اعتمادی و ناامیدی ما از امت اسلامی نخواهد شد و به مقاومت خود ادامه خواهیم داد. مقاومت در پاسخ به این جنایت دو پیام مهم فرستاد؛ پیام اول این است که این مسیر مسیر فداکاری است و ما آماده آن هستیم و به راه خود ادامه خواهیم داد تا پیروز شویم ،پیام دوم این است که ما به دشمنان اجازه نخواهیم داد که دستاوردهای‌مان را نادیده بگیرد.

وی گفت ما معادله‌ای  را محقق کردیم که باعث شود دشمن جرات تجاوز به ما نداشته باشد .صدای دشمن بعد از پاسخ ما بلند شد و از  طرف‌های مختلف سیاسی خواهان توقف حملات ما شد و تمام شروط ما را قبول کرد.

وی ادامه داد: ما به راه خود ادامه خواهیم داد و به زودی پیروزی‌هایی را محقق خواهیم کرد، اعتماد ما در اول به خداوند و سپس به امت اسلامی است، ما اگر معادله رژیم صهیونیستی را از زمان زمان تأسیس بررسی کنیم خواهیم دید که آن‌ها در حال شکست هستند و هیچ دستاوردی محقق نکردند مهم ترین شکست‌های آنان در سال ۲۰۰۶ و سپس ۲۰۰۸ و بعد از آن در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ است و اکنون منتظر هستیم با شکست دیگری نیز مواجه شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی هفته وحدت اسامه حمدان جنبش حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس عملیات راکتی امروز به گذرگاه «کرم ابوسالم» را که به زخمی شدن بیش از ۱۴ نفر از صهیونیست‌ها منجر شده است، را نشانه آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیست دانست.

به گزارش ایسنا، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس در گفت‌‍وگو با تلویزیون «العربی» عنوان کرد مقاومت از طریق عملیات امروز علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.
عضو ارشد حماس بیان کرد مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند تعداد نظامیان اسرائیلی زخمی در حمله موشکی امروز به پایگاه نظامی کرم ابو سالم به ۱۴ نفر افزایش یافته است. این منابع عبری حال دست کم ۳ نفر از این زخمی‌ها را وخیم اعلام کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو