Web Analytics Made Easy - Statcounter

این طرح‌های ورزشی شامل بهره‌برداری از فاز نخست بازسازی و تجهیز ورزشگاه آزادی مهاباد، افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر «گوگ‌تپه»، بهره‌برداری از یک باب سالن ورزشی چندمنظوره (قاضی) و یک زمین چمن مصنوعی سرپوشیده (برادران پیروت‌پور) است.

بهره‌برداری از سالن چندمنظوره (قاضی)

نخستین مقصد وزیر ورزش و جوانان در مهاباد، افتتاح سالن چند منظور در بلوار شهید شهریکندی مهاباد و جنب ترمینال قدیم این شهر بود و رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد در حاشیه آیین بهره‌برداری از این سالن چند منظوره گفت: این سالن ورزشی چندمنظوره با زیربنای ۲ هزار و ۵۵۰ مترمربع و با بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه توسط بخش خصوصی احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرنی مصطفی‌پور افزود: سالن این مجموعه دارای بیش از یک‌هزار مترمربع مساحت بوده و برای انواع رشته‌های رزمی و ورزش‌های انفرادی مناسب است.

بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد

دومین مقصد وزیر ورزش و جوانان مهاباد بازسازی فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد بود که قبل از ورود وزیر جمعی از ورزشکاران رشته‌های مختلف، هیات‌های ورزشی و پیشکسوتان ورزش مهاباد در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: این فاز شامل بهسازی ۲۵ هزار مترمربع از فضای این ورزشگاه، نصب ۱۰ هزار و ۳۵۰ مترمربع چمن مصنوعی و نصب پنج هزار صندلی است که در مجموع ۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

مصطفی‌پور افزود: در فاز دوم نیز نصب دکل‌های نوری با ۶۰۰ بلوکس روشنایی، پیست تارتان، خوابگاه و احداث ضلع شرقی این ورزشگاه پیش‌بینی شده که برای این منظور نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

افتتاح زمین چمن مصنوعی سرپوشیده(برادران پیروت‌پور)

سومین مقصد وزیر ورزش و جوانان در مهاباد محل احداث مجموعه ورزشی (برادران پیروت‌پور) در محله فجر این شهر بود که با افتتاح زمین چمن مصنوعی سرپوشیده و شروع عملیات احداث فاز دوم این مجموعه همراه شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد نیز در حاشیه این آیین گفت: این مجموعه در زمین به مساحت هفت هزار و ۱۶۰ مترمربع احداث می‌شود که فاز نخست آن شامل یک باب زمین چمن مصنوعی سرپوشیده به مساحت سه هزار مترمربع است.

مصطفی‌پور افزود: برای احداث این سالن در مجموع ۷۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده و فازهای دوم و سوم این مجموعه شامل استخر سرپوشیده، سرزمین موج‌های آبی و سالن ورزشی چند منظوره است.

افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه مهاباد 

آخرین ایستگاه سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان در مهاباد، افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه بود که با استقبال گرم و پرشور مردم همراه شد و رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد در حاشیه این آیین گفت: ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه مهاباد شامل زمین چمن مصنوعی، قسمت اداری، سرایداری، سالن ورزش‌های رزمی و رختکن می‌باشد که در فضایی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع احداث شده است.

«مصطفی‌پور» افزود: برای این ورزشگاه در مجموع ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده و فاز نخست این ورزشگاه که شامل خاک‌برداری، زیرسازی زمین ورزشگاه، سالن اداری، سرویس های بهداشتی، جایگاه تماشاگران، بخش ویژه و رختکن بوده به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه چمن این ورزشگاه از نوع الیاف مصنوعی است، اضافه کرد: چمن مصنوعی در مناطقی که شرایط آب و هوایی خاصی دارد و امکان نگهداری از چمن طبیعی به نحو مطلوب مهیا نیست، استفاده می‌شود.

دیدار با ورزشکاران، نخبگان ورزشی و پیشکسوتان ورزشی از دیگر برنامه‌های «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به شهرستان مهاباد بود؛ وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه در بدو ورود به مهاباد با حضور در محل یادمان شهید سرلشکر خلبان «خالد حیدری» به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد و سپس چهار طرح ورزشی را در مهاباد افتتاح کرد.

وزیر ورزش و جوانان همزمان با سفر «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی به مهاباد سفر کرده است؛ در این سفر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه با بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها مهاباد افتتاح طرح مسعود سلطانی فر ورزش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد افتتاح طرح مسعود سلطانی فر ورزش مهاباد افتتاح طرح مسعود سلطانی فر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند