Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، امروز همایش سراسری انجمن خیرین راه و ترابری با ‌وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل انجمن خیرین راه و ترابری (‌محمدحسین میرشفیع‌) در وزارت راه وشهرسازی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌‌ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در 4 استان ‌سیستان و بلوچستان، قم، خراسان شمالی و خراسان جنوبی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسلامی ادامه داد: ‌ثبت نام تهرانی‌ها در این طرح اقدام ملی از پایان آذرماه خواهد بود ضمن آنکه منطقه تهرانسر در استان تهران نیز در این سامانه لحاظ شده است.

وی بیان کرد: از روز آغاز ثبت‌نام تاکنون‌ تعداد ۱۵ هزار نفر از استان‌های قم، خراسان‌شمالی و خراسان جنوبی‌ ثبت‌نام کرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون 230 هزار نفر از سامانه طرح اقدام ملی مسکن بازدید کرده‌اند، اضافه ‌کرد: در طرح اقدام ملی سامانه فقط ثبت‌نام کسانی انجام می‌شود که واجد شرایط باشند.

وی یادآور شد: ظرفیت ثبت نام استان قم در دو ساعت اول تکمیل شد ضمن آنکه در حال آماده سازی اراضی هستیم تا دوباره در این استان با ایجاد ظرفیت، ثبت نام کنیم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره اسلامی درباره ساخت مسکن ویژه کارکنان دولت اظهار کرد: این طرح از محل پس‌انداز اجرا می‌شود؛ موضوع‌ به دستور رئیس‌جمهور برای طراحی مدل اجرایی و تصویب در دولت، به سازمان برنامه و بودجه ‌‌ارسال شده است.

اسلامی همچنین اظهار داشت: ساخت مسکن در پادگان (06‌ تهران) در قالب تفاهم وزارت راه و شهرسازی با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای احداث  ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه نیروهای مسلح است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن مسکن محمد اسلامی طرح ملی مسکن ثبت نام در طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

با حضور وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد و همچنین عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نیز در استان آغاز شد.

فرایند آماده‌سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ‌زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ متر مربع و برآورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

به گزارش ایمنا، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

بازدید از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه، افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند و بازدید از کمربندی ایلخچی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه بذرپاش به آذربایجان شرقی است.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

کد خبر 748039

دیگر خبرها

  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی