Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر یمن در تهران در حاشیه کنفرانس وحدت اسلامی درباره آخرین تحولات یمن گفت: کشورهای متجاوز تا امروز پاسخ مثبتی به پیشنهاد رئیس شورای سیاسی یمن در ارتباط با حل بحران این منطقه نداده و تلاش می‌کنند معاهدات را زیر پا بگذارد.

به گزارش گره سیاسی برنا، «ابراهیم محمد محمد الدیلمی» ظهر روز پنجشنبه در حاشیه کنفرانس وحدت اسلامی با بیان اینکه هدف تمام کشورهای اسلامی و عربی دفاع از فلسطین و مسجد الاقصی است، تاکید کرد:  امت اسلامی باید در دفاع از ملت فلسطین و مقدسات آن در یک صف واحد قرار بگیرند تا پروژه صهیونیستی-آمریکایی علیه فلسطین و جهان اسلام با شکست روبه رو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات یمنی در مورد آخرین وضعیت یمن خاطرنشان کرد: کشورهای متجاوز تا به امروز پاسخ مثبتی به ابتکار عمل رئیس شورای سیاسی یمن نداده اند و تلاش می کنند معاهدات را زیر پا بگذارند.

وی گفت: ما دست صلح و دوستی به سوی آنها دراز می کنیم و کسی که به ما پاسخ مثبت ندهد، دندان هایش خواهد شکست.

 

بیشتر بخوانید: بررسی آخرین وضعیت مسلمانان جهان اسلام امشب در ثریا پیام مهم روحانی به سران کشورهای اسلامی در اجلاس مکه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان اسلام فلسطین کشورهای اسلامی مسجد یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست