Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@10:35:07 GMT

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۴۰۷۱

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج - در این حکم آمده است: نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده محمدعلی پیرسبزی به موجب این حکم ایشان به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شود.

در پایان این حکم عنوان شده است: امید است با استعانت از خداوند متعال، بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد، تعامل با مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و ارتباط با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور این استان در مسیر رشد فضائل اخلاقی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی - ایرانی موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی پیرسبزی پیش از این معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بوده است. 

آیین تکریم و معارفه سرپرست پیشین و مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به زودی با حضور جمعی از مسئولان وزارت ارشاد و مدیران اجرایی این استان در شهر یاسوج مرکز استان برگزار می شود.

پس از استعفای رضا دهبانی پور مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در خردادماه امسال با هدف کاندیدا شدن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امان الله نجفی به مدت پنج ماه سرپرست اداره کل ارشاد این استان بود.

46

کد خبر 1321112

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی آلودگی هوا خبرآنلاین استان آذربایجان شرقی باشگاه پرسپولیس استان لرستان قوه قضاییه دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد