Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@23:08:58 GMT

شلیک ۴۰۰ موشک بر سر صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۴۶۰۵

شلیک ۴۰۰ موشک بر سر صهیونیست‌ها

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین تصاویری از پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته را منتشر کرد. تاریخ انتشار: 15:05 - 23 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۸۷۳ به گزارش گروه چندرسانه ای خبرگزاری میزان، مقاومت فلسطینی با شلیک ۴۰۰ موشک به مناطق مرزی غزه، به تجاوز اسرائیلی‌ها پاسخ داد. در حالی که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه داده، حماس هشدار داده اگر جنگنده‌های اسرائیلی به حملات هوایی ادامه دهند، شهر‌های بزرگ جنوب اسرائیل از جمله اشکلون، بئرشبع و اشدود را هم موشک‌باران خواهند کرد؛ شهر‌هایی که جمعیت آن‌ها به ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بیشتر ببینید: باران موشک در سرزمین‌های اشغالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موشک باران جهاد اسلامی فلسطین شلیک موشک حملات رژیم صهیونیستی مناطق مرزی غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح

گرچه جنبش حماس موافقت خود را با طرح آتش بس پیشنهادی مصر اعلام کرد، اما با این وجود، مقامات صهیونیست همچنان بر طبل جنگ کوبیده و خواستار اجرای عملیات زمینی در رفح هستند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) از انجام بمباران گسترده شرق رفح خبر داد. 

در این بیانیه آمده است: مواضع جنبش حماس در شرق رفح هدف حملات هوایی قرار گرفت. با این حال، طی ساعات آینده جزئیات بیشتر درباره این عملیات منتشر خواهد شد. 

این حملات پس از دستور تخلیه مناطق شرقی رفح  انجام می‌شود. 

مقامات فلسطینی می‌گویند صهیونیست‌ها با هدف ایجاد رعب و وحشت برای تخلیه مناطق شرقی رفح، میزان حملات هوایی خود به این منطقه را تشدید کرده اند. 

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز از فرار هزاران فلسطینی به مناطق غربی رفح خبر داد. 

تشدید عملیات اسراییل در رفح در حالی انجام می‌شود که حماس موافقت خود را با پیشنهاد آتش بس اعلام کرده است. گرچه مقامات صهیونیست تاکنون نسبت به این موضوع به طور رسمی تعیین موضع نکرده اند، اما برخی منابع می‌گویند حماس با طرح تعدیل شده صلح مصر موافق کرده که مورد تایید اسراییل نیست.

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل نیز از طرف‌های حماس و رژیم صهیونیستی خواست گام‌های بعدی برای رسیدن به توافق به منظور استقرار صلح در غزه را بردارند و از تشدید بیشتر تنش‌ها اجتناب کنند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • شلیک ۶۵ موشک از جنوب لبنان به الجلیل و جولان
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا