Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهرنگ از ورود مدعی العموم به موضوع ایمنی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد. تاریخ انتشار: 15:20 - 23 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۵۰۷

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهرنگ از ورود مدعی العموم به موضوع ایمنی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به بروزحوادث متعدد و ناگوار رانندگی در راه‌های ارتباطی شهرستان کوهرنگ که بعضاً ناشی از عدم اصلاح به موقع نواحی پر مخاطره بوده و آثار ناگوار اجتماعی و خانوادگی این حوادث بصورت غیر قابل جبران ظاهر شده است، دادستانی به این موضوع وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب کوهرنگ اذعان کرد: دادستانی در این زمینه، ضمن اخذ نظرات کارشناسی در خصوص شناسایی نقاط حادثه خیز و ترمیم آنها، مکاتبات مربوطه را با نهاد‌های متولی انجام داد و با تعیین مهلت، تذکرات لازم را نیز به دستگاه‌ها ارائه کرد.   بیشتر بخوانید: تخریب ۳۵ فقره مستحدثات غیرمجاز در حوزه راه و شهرسازی لزوم ایمن سازی و استانداردسازی مدارس

وی افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تاکنون بالغ بر ۲۰۰ نقطه حادثه خیز جاده‌ای در شهرستان کوهرنگ شناسایی شده است.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: در این خصوص تصمیم بر این شد که با شرکت‌های بیمه قراردادی بسته شود تا در صورت بروز حادثه خسارات پرداخت شود.

دادستان عمومی و انقلاب کوهرنگ با بیان اینکه این تصمیم نافی کوتاهی و کم کاری اشخاص مسئول نخواهد بود، گفت: چنانچه شخصی در این زمینه کوتاهی کرده باشد قطعا از بابت ترک وظایف قانونی تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری میزان، ۲۲ دی ماه سال گذشته، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری از ورود مدعی العموم در جهت رفع نقاط حادثه خیز در کمربندی ۱۵ خرداد مرکز این استان خبر داد و گفت: د راین خصوص شهرداری و راه و شهرسازی را مکلف کردیم تا نقاط حادثه خیز را برطرف کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدعی العموم نقاط حادثه خیز پیگرد قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد

ملک‌زاده مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: برخی از راه‌های فرعی و روستایی به خاطر باران و جاری شدن روان‌آب به صورت موقتی مسدود و پس از رفع خطر بازگشایی شد.
 وی  افزود: مسیر جاده کنجکوه و میانکوه، محور خرانق – درند و جاده پرک به سمت سه چاهون از محور‌هایی بود که روز گذشته براثر جاری شدن سیل مسدود شده بود.

مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: با وجود بارش باران در تمام نقاط استان، تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان  باز و به صورت روان در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است