Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال تاریخ جدید را پذیرفته اما راضی نیست.

طرفداری - رئال مادرید از تاریخ برگزاری ال کلاسیکو راضی نیست. اگرچه اعتراضی به آن نکرد.

به گزارش مارکا، سرانجام تاریخ برگزاری ال کلاسیکوی رفت فصل 2019/20 لالیگا مشخص شد. دیداری که قرار بود 26 اکتبر برگزار شود، به دلایل امنیتی لغو و به 18 دسامبر موکول شد. بازی از ساعت 22:30 به وقت ایران در نیوکمپ شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، تقویم دو تیم قبل از بازی، تفاوت‌های فاحشی دارد. مشخصا بارسلونا با فرم بهتری به لحاظ بدنی به ال کلاسیکو گام خواهد گذاشت.

طبق برنامه بارسلونا چهار روز قبل از ال کلاسیکو، شنبه 14 دسامبر در آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت. دیداری که ساعت 16 برگزار می‌شود. همان هفته اما روز یکشنبه رئال مادرید میهمان والنسیا خواهد بود. بازی رئال ساعت 21 به وقت محلی برگزار می‌شود. به عبارتی سفیدپوشان مجموعا 29 ساعت کمتر از رقیب دیرینه استراحت خواهند کرد. قضیه به اینجا ختم نمی‌شود. تیم زیدان یک هفته قبل از ال کلاسیکو هم در بلژیک میهمان بروژ خواهد بود. اگر رئال مادرید نتواند در بازی ماقبل آن مقابل پاری سن ژرمن نتیجه خوبی بگیرد، این دیدار هم کلیدی خواهد بود.

همزمان بارسلونا سه شنبه همان هفته در ایتالیا به مصاف اینتر می‌رود که بسته به نتیجه بازی با دورتموند، آن بازی هم می‌تواند سرنوشت ساز باشد. در این بین شاید رئال مادرید درخواست کند بازی‌اش با والنسیا از یکشنبه به شنبه موکول شود که بعید است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف بارسلونا‌ رفت و با نتیجه 4-2 برنده شد. در این بازی آرتم دووبیک اولین گل تیمش را به ثمر رساند و به آمار جالب توجهی رسید.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا، در ابتدای فصل به عنوان مدعی جایزه کفش طلای لالیگا موسوم به پیچیچی کارش را آغاز کرد. او سال گذشته با 23 گل برای اولین بار به این جایزه دست پیدا کرده بود.

لواندوفسکی این فصل هم عملکرد خوبی داشته و با گلزنی در بازی امشب به آمار 17 گل زده رسید اما در صدر جدول گلزنان حضور ندارد؛ صدر در اختیار دووبیک است.

شماره 9 خیرونا با گل امشب به اولین بازیکنی تبدیل شد که در فصل جاری 20 گل زده و مدعی اول کسب جایزه پیچیچی است.

جلوتر از لواندوفسکی، جدی‌ترین رقیب حال حاضر دووبیک، جود بلینگام است که در بازی مقابل کادیز گل زد و اکنون 18 گله است.

ستاره خیرونا در حالی همچنان شانس اول کسب جایزه پیچیچی است که هم بلینگام و هم لواندوفسکی امشب موفق به گلزنی شدند اما فاصله بین ستاره‌های رئال مادرید و بارسلونا با شماره 9 شگفتی ساز این فصل، ثابت باقی ماند.

جدول گلزنان فصل 24-2023 لالیگا

آرتم دووبیک (خیرونا) 20

جود بلینگام (رئال مادرید) 18

روبرت لواندوفسکی (بارسلونا) 17

الکساندر سورلوث (ویارئال) 18

آنتی بودیمیر (اوساسونا) 15

بورخا مایورال (ختافه) 15

آلوارو موراتا (اتلتیکو) 14

گورکا گوروزتا (اتلتیک بیلبائو) 14

آنتوان گریزمان (اتلتیکو) 13

وینیسیوس جونیور (رئال مادرید) 13

هوگو دورو (والنسیا) 13

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟