Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه از وی خواست تا با سفر به استان قزوین، از نزدیک مشکلات کارگران کارخانه کنتورسازی را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه از وی خواست تا با سفر به استان قزوین، از نزدیک وضعیت مشکلات کارگران کارخانه کنتورسازی قزوین را مشاهده کرده و به مشکلات این کارگران رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این نامه به شرح زیر است:
همانطور که مستحضر هستید در چند سا اخیر کارخانه‌های کثیری در استان قزوین به علت خصوصی سازی بدون اصول به بحران کشیده شده و دچار بحران مالی شده اند.
کارخانه کنتورسازی قزوین نیز از این امر مستثنی نبوده و طی چند سال اخیر دچار مشکل‌های زیادی شده است. کم توجهی و یا بی توجهی به این قشر مستضعف از نظام مقدس اسلامی ما که با داعیه عدالت و سروری محرومان بر زورگویان و چپاولگری روی کار آمد، بعید و کم لطفی است.
این کارخانه ککه با سابقه‌ای طولانی جزو یکی از برند‌های معتبر خاورمیانه در این حوزه بوده امروز تبدیل به یک کارخانه متروکه شده است، کارخانه‌ای که با ۹۰۰ کارگر یکی از کارخانه‌های فعال در کشورمان بوده اکنون با ۱۷۰ نیرو و عدم پرداخت حقو قایشان به مدت ۲۴ ماه باعث از بین رفتن زندگی بسیاری از این کارگران مظلوم شده است.
از جنابعالی درخواست داریم جهت حل این مشکل بزرگ و حفظ چنین سرمایه‌ای و بیرون کشیدن آن از چنگال زورگویان و قدرت طلبان دعوت این تشکل را پذیرفته و سفری به استان قزوین جهت پیگیری مشکلات آن را داشته باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیسی کنتورسازی قزوین جامعه اسلامی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در "همایش خدا قوت کارگر" در چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت  "هفته ملی کار و کارگر" توجه به باید‌های اخلاقی و ایمانی کارگران را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: البته مشکلات جامعه کارگری در نشست‌های مختلف بیان و ارائه شده است و باید عرصه کارگری و کارفرمایی مجاهدانه تلاش و با جهاد و مجاهدت، آخرت خود را آباد کنند.

نکونام اظهار داشت: جامعه کار و کارگر در روزگار کنونی همان جهاد در راه خداوند است که کشور را به سمت‌وسوی ظهور نزدیک می‌کند.

بیشتر بخوانید

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

امام جمعه شهرکرد به حرکت اخیر دانشجویان جهان در محکومیت جنایات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد و گفت: حوادث اخیر دانشگاه‌های اروپا و آمریکا نشان‌دهنده حاکم شدن نگاه سیاسی در این مجموعه‌ها است، دانشجویان دانشگاه‌های اروپا و آمریکا سیاسی نبودند، اما امروز معارف اسلام و انقلاب اسلامی ایران در این دانشگاه‌ها نفوذ کرده است.

وی با اشاره به پایه‌گذاری انقلاب اسلامی ایران در ۴۵ سال قبل از سوی امام خمینی (ره) افزود: اکنون صدور انقلاب اسلامی ایران به درون آمریکا از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان
  • دولت باید مایحتاج کارگران را مهیا کند/نقشه دشمنان از بین بردن مغزهای متفکر در بلاد اسلامی است
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با هزار نفر از کارگران در هرمزگان