Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: تکمیل مصلای سمنان از مطالبات جدی مردم از مسئولان این استان است. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید‌محمد شاهچراغی بعدازظهر امروز در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری و شورای شهر سمنان که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد با تأکید بر ساخت و تکمیل مصلای سمنان اظهار داشت: تکمیل این پروژه نیاز به همراهی و تعاون و همکاری بیشتر بین شهروندان و خیران در کنار مدیران و مسئولان اعم از شهرستانی، استانی و حوزه مدیریت شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالبات فراموش شده؛ امکانات مصلای اقامه نماز جمعه ارومیه کافی نیستمصلی نماز جمعه شهر پاتاوه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران افتتاح شدآغاز عملیات آماده‌سازی مصلی تهران برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن

وی مشورت را از ویژگی‌های بارز فعالیت‌های حوزه شهرداری و مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: این ویژگی باید در تکمیل پروژه مصلای سمنان نیز اعمال شود و از نظر و ایده فعالان ستاد برگزاری نماز جمعه نیز استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از آحاد مردم و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست در ساخت و تکمیل مصلای بزرگ سمنان کمک لازم را داشته باشند؛ چراکه این پروژه نیاز به اعتبار زیادی دارد.

آیت‌الله شاهچراغی بیان داشت: مسئولان باید علاوه بر توجه به امور عمرانی به مسائل فرهنگی و مطالبات مردم در این حوزه توجه داشته باشند.

وی تأکید کرد: یکی از مطالبات ما از مجموعه شهرداری و مدیریت شهری توجه و پرداختن به نیازهای فرهنگی مردم است که امیدوارم این مطالبه مورد توجه جدی این مجموعه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان داشت: خوشبختانه در حوزه خدمات شهری نسبت به ساخت و تکمیل مصلای سمنان نگاه ویژه‌ای وجود دارد و انتظار می‌رود که با این نگاه در روند تکمیل این پروژه تسریع شود.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید

پخش زنده نماز جماعت ظهر به امامت یکی از بانوان در دبستان عترت لویزان در روز گذشته، سوالاتی را در فضای مجازی به همراه داشته که آیا امامت بانوان در نماز جماعت، صحیح است یا خیر؟ که به انتشار نظر مراجع عظام تقلید خواهیم پرداخت:

* حضرت آیت الله خامنه ای:

امامت زن در نماز جماعت فقط برای زنان جایز است.

* حضرت آیت الله سیستانی:

در صورتی که امام زن باشد احتیاط واجب آن است که امام زن در صف مأمومین باشد و از صف آن ها جلوتر نباشد.

* حضرت آیت الله مکارم شیرازی:

پیشنماز بودن زن برای زنان اشکالی ندارد.

* حضرت آیت الله نوری همدانی:

امامت زن برای زنان در صورتی که دارای شرایط نماز جماعت باشند، مانع ندارد.

* حضرت آیت الله وحید خراسانی:

امامت زن برای زن صحیح است.

* حضرت آیت الله شبیری زنجانی:

امامت زن بر زنان جایز است و بهتر است که در ردیف یکدیگر بایستند و امام جلوتر از دیگران نایستد.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم