Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:57:00 GMT

سربازان در آستارا حرفه و کار می‌آموزند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۹۳۱

سربازان در آستارا حرفه و کار می‌آموزند

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید اشجعی آستارا روز پنجشنبه اعلام کرد: دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی برقی، حرارتی و گردنده، طی سه هزار و ۱۰۵ نفر ساعت در روزهای گذشته در مرکز آموزش برگزار شد.

بهبود معاشکار افزود: ۷۰ سرباز نحوه تعمیر رادیاتور برقی، بخاری فن دار، پنکه، هود، هواکش، جاروبرقی و جاروشارژی را فراگرفتند و این آموزش ها زمینه اشتغال و درآمدزایی آنها را بعد از خدمت مقدس سربازی فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای آستارا در این رابطه، با هنگ مرزی این شهرستان تفاهم نامه همکاری آموزشی منعقد کرده بود و با کمیته امداد امام (ره) نیز برای آموزش خانواده های تحت پوشش، تفاهم نامه امضا کرده است.

معاشکار بیان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای آستارا فعالیت خود را از سال ۷۶ آغاز کرده و صدها نفر در رشته های مختلف این مرکز، آموزش می بینند و بسیاری از مهارت آموختگان، برای خود شغل ایجاد کرده اند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید اشجعی آستارا از جوانان جویای کار خواست، نوع مهارت و حرفه مورد علاقه خود را به مرکز اعلام کنند، تا با برگزاری دوره آموزش آنها، زمینه کسب و کار و اشتغال جوانان فراهم شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سرباز مهارت اموزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سرباز مهارت اموزی آستارا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سرباز مهارت اموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم

مشمولین خدمت سربازی به جای خدمت در پادگان‌های نظامی، می‌توانند دوران سربازی‌ خود را به عنوان سرباز معلم که نوعی امریه سربازی است سپری کنند. وزارت آموزش و پرورش بخشی از کمبود نیروی خود را از طریق استخدام سرباز معلم جبران می کند و  هر ساله بخشنامه ای برای این صادر می شود تا متقاضیان در یکی از نقاط محروم به عنوان معلم و یا نیروی آموزش و پرورش، دوران خدمت سربازی خود را بگذرانند اما طبق گفته شهروندخبرنگار ما در سال جدید هیچ بخشنامه‌ای مبنی بر جذب سرباز معلم ابلاغ نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام هر ساله آموزش و پرورش بخشنامه برای سرباز معلم می‌فرستاد ولی بخشنامه امسال ۱۴۰۳ هیچ خبری از آن نیست. لطفا پیگیری کنید تا تکلیف ما را روشن کنند. همچنان منتظر هستیم.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود