Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@14:25:29 GMT

تساوی یک‌ نیمه ای ایران و عراق

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۶۱۶۶

تساوی یک‌ نیمه ای ایران و عراق

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از زمان قرعه کشی رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 جدال ایران و عراق یکی از حساس ترین بازی های این مرحله شناخته شد. دیداری که در چند سال اخیر بارها و بارها تکرا شده و همواره پر از جنجال بوده و با نزدیک ترین نتایج به پایان رسیده است.  دیدار امروز هم با توجه به کری های گذشته و وضعیت جدول این گروه حساسیت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در صورت برد دویاره مدعی اول صعود خواهد بود و در صورت تساوی امیدوار به روزهای آینده؛ شکست مقابل عراق اما کار تیم ملی را بسیار سخت خواهد کرد.

عراقی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چند بار هم خطرساز شدند تا اینکه در یازدهمین دقیقه بازی مهند علی روی اشتباه بازیکنان ما توانست عراق را با یک‌ گل پیش بیاندازد.

بعد از گل عراق، تیم‌ ایران کمی بهتر کار کرد و چند موقعیت نصفه و نیمه هم ساخت که به جایی نرسید تا اینکه در دقیقه ۲۵ روی حرکت زیباری محبی و دریبل زنی و پاس او توپ به نورالهی رسید و او هم با یک حرکت و شوت زیبا کار را به تساوی کشاند.

بعد از گل هم تیم ما برتری نسبی داشت و توپ و میدان بیشتر در اختیار بازیکنان ما بود و حتی یک بار روی ضربه کاشته رضاییان تیر دروازه حریف هم به لرزه درآمد ولی به نتیجه ای نرسید و نیمه اول بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

۲۵۵ ۲۵۱

کد خبر 1321171

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا انتخابی جام جهانی 2022 دونالد ترامپ حسن روحانی خبرآنلاین سوریه استان آذربایجان شرقی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ