Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیر کتابخانه ساز گیلانی و کتابدار کتابخانه ضیابر امروز(۲۳ آبان) طی مراسمی به‌عنوان برگزیده کشور معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، امروز(پنج‌شنبه، ۲۳ آبان) با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، معاونان و مدیران نهاد و مسئولان فرهنگی کشور، همچنین مسئولان استانی یزد و کتابداران سراسر کشور به میزبانی شهر یزد، پایتخت کتاب ایران در سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی این آیین برگزیدگان فعال در حوزه کتابخانه‌های عمومی شامل کتابداران، کتابخانه‌ها، انجمن‌ها، کتابخوانان، مروج خواندن، خیرین، پیشکسوتان و خدمتگذاران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی و تقدیر شدند.


در این مراسم در بخش خیرین کتابخانه‌ساز برگزیده خانم شمسی موسوی و همسر وی حمیدرضا صادقی پور از استان گیلان به‌عنوان خیرین برتر کشور حائز دریافت تندیس و لوح یادبود این مراسم شدند.


همچنین در بخش کتابخانه‌های عمومی برگزیده کشور، کتابخانه عمومی مشارکتی زنده‌یاد استاد سید رضا صدیق ضیابری استان گیلان با کسب بالاترین امتیاز به‌عنوان کتابخانه برتر مشارکتی کشور انتخاب و از  معصومه کریمی مسئول این کتابخانه تجلیل شد.


گفتنی است، کتابخانه عمومی خیرساز شمسی موسوی واجارگاه همزمان با دهه فجر و در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسیده بود. این کتابخانه عمومی به مساحت ۳۶۰ متر مربع در ۲ طبقه احداث شده است. زمین این کتابخانه عمومی به مساحت ۶۷۱ متر مربع از سوی شهرداری واجارگاه اهدا و با اختصاص اعتبار کامل از سوی حمیدرضا صادقی پور و همسر وی، شمسی موسوی از خیرین استان گیلان، احداث شد.


این کتابخانه عمومی با داشتن بخش های مختلفی نظیر بخش مخزن، مرجع، امانت کتاب، سالن اجتماعات سلمان فارسی، سالن مطالعه بانوان و آقایان، دارالقرآن خواهران و برادران، بخش مستقل کودک و نمازخانه در مدت کمتر از ۲ سال احداث و در اختیار مردم شهر واجارگاه گرفت.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت مسجد اصفهان هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد کنفرانس وحدت اسلامی برگزیده کشوری کتابخانه های عمومی گیلان کتابخانه خیرساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت

فرمانده انتظامی رودسر گفت: مرد ۲۲ ساله که در پل روستای لزرجان منطقه واجارگاه در حال ماهیگیری بود بر اثر برق گرفتگی کابل فشار قوی فوت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در حوالی روستای "لزرجان" شهر واجارگاه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، مردی ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

جوانمردی با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد.

کد خبر 750894

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است