Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر، ضمن تبریک ولادت حضرت محمد (ص) اظهار کرد: بازی خیلی مهمی را در پیش داریم، برای بردن در این بازی انگیزه بالایی داریم. از آن سو، با توجه به اینکه گل‌گهر مربی جدیدی را در اختیار دارد و جلالی کار را به دست گرفته، انگیزه بالاتری دارند تا از انتهای جدول جدا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقابل تیم پرتلاش و دونده گل گهر امیدوارم در امر گلزنی موفق باشیم‌. فردا فکر می کنم گل‌گهر فشرده بازی کند و باید تصمیمات خوبی در حمله بگیریم تا با ۳ امتیاز در کنار هواداران خوب‌مان پیروز شویم.

گل محمدی گفت: مطمئنم هواداران از ما در بازی حساس فردا حمایت خواهندکرد. با حمایت هواداران می‌توانیم به سه امتیاز خانگی دست یابیم‌.

سرمربی شهرخودرو گفت: علت اصلی استرس ما فکر می‌کنم به دلیل گلزنی دیرهنگام است. متاسفانه مشکلات مالی و امکاناتی داریم. از مسئولین شهری، استانی و باشگاه تقاضا دارم هرچه سریعتر این مسائل را حل کنند. مشکلات پنهانی داریم که نمی‌خواهم اینجا باز کنم. امیدوارم شرایط تیم به شکلی باشد که بتوانیم به بهترین شکل ممکن، نتایج خوب‌مان را استمرار بخشیم.

وی در خصوص غایبان تیمش گفت: زامهران در اردوی تیم ملی امید است، آقاجانپور مصدوم است و چوچو را برای بازی فردا و تراکتور به خاطر فیفادی نداریم.

سرمربی شهرخودرو گفت: امیدوارم بازیکنان تازه‌وارد تیم به خوبی به تلاش ادامه دهند. باید تک‌تک بازیکنانم به اعتماد به نفس برسند، باید بدانند که ما به آنها ایمان داریم‌ و فرصت کافی در اختیارشان خواهدبود تا بهترین عملکرد را داشته‌باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شهرخودرو مشهد ساعت ۱۵:۴۵ فردا جمعه دیدار معوقه هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال را مقابل گل گهر سیرجان برگزار می کند.

کد خبر 4772528

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال عراق والیبال لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی فدراسیون والیبال گابریل کالدرون هندبال لیگ کشتی آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم