Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: اگر قصد خرید وسیله گرمایشی و گازسوز جدیدی دارید، حتماً از انواع استاندارد تهیه نمایید. خیلی به تبلیغات اعتنا نکنید. سید جلال ملگی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: اگر قصد خرید وسیله گرمایشی و گازسوز جدیدی دارید، حتماً از انواع استاندارد تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی به تبلیغات اعتنا نکنید و تحقیقات لازم را انجام داده و آن‌هایی که کیفیت بهتری داشته و خدمات بهتری ارائه می‌دهند را انتخاب نمایید.   وی ادامه داد: برای نصب وسایل جدید بهتر است از نمایندگی مجاز بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهند.   جلالی بیان کرد: اگر قصد استفاده از وسایل سال‌های گذشته را دارید، قبل از نصب آن‌ها را از نظر ظاهری و سلامت کامل دستگاه چک کنید و هرقسمتی که نیاز به تعویض یا مرمت دارد انجام دهید و حتما از قطعات باکیفیت استفاده کنید. در این خصوص شیشه بخاری‌ها بسیار حائز اهمیت است. اگر آن‌ها شکسته یا ترک برداشته است حتماً نسبت به تعویض آن اقدام کنید.   وی تاکید کرد: اگر تخصص و تبحری در نصب و راه اندازی وسایل گازسوز ندارید از افراد حرفه‌ای و با تجربه کمک بگیرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ملکی وسایل گرمایشی کیفیت وسایل زمستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • قیمت گندم مشخص شد
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • ۱۳۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمان ذخیره شد
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • اگر به شورولت علاقه داری، این نوا را حتما ببین!