Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴  پس از باخت مقابل عراق، بسیاری از منتقدین سابق کارلوس کی روش، حالا مخالف مارک ویلموتس هستند و بسیاری خواهان برکناری مربی بلژیکی شده اند که تاکنون عملکرد جالبی از خود نشان نداده است.

فدراسیون فعلا برنامه‌ای برای تغییر سرمربی ندارد، ولی اگر بخواهد تغییری دهد، کار سختی خواهد داشت. ویلموتس در دو سال اخیر بدون تیم بوده و بعید نیست برای دریافت غرامت از ایران بازهم بدون تیم بماند که در این صورت کار برای فدراسیون بسیار دشوار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر گزینه‌های موجود برای نیمکت تیم ملی کم نیست، دم دستی‌ترین گزینه برانکو ایوانکوویچ است که می‌تواند روی نیمکت تیم ملی بنشیند، ولی مشکل اینجاست که چه قرارداد ویلموتس روایت دو میلیون یورویی باشد که مطرح شده و چه سه میلیون و صدهزار یورویی که گفته شد، یعنی در سه سال نزدیک ۹ میلیون می‌شود که باید به او پرداخت شود که علاوه بر این مبلغی هم باید به مربی جدید پرداخت شود که حداقل سالی یک الی دو میلیون یورو خواهد بود که برای فوتبال بی پول ما نشدنی خواهد بود. چرا که همین حالا هم فدراسیون مشخص نیست چگونه قسط اول ویلموتس را پرداخت کرده و منبع تامین آن کجا بوده است. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویلموتس باخت ایران مقابل عراق کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند

به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه چندان خوب بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که آنها پس از بیشتر از یک دهه قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را از دست بدهند و مدیران این باشگاه به فکر ایجاد تغییر اساسی در کادر فنی این تیم افتادند.

چند هفته قبل بود که اعلام شد مدیران بایرن با توخل به توافق رسیدند که پس از پایان این فصل و با وجود اینکه او همچنان با این باشگاه قرارداد دارد، به همکاری با یکدیگر خاتمه دهند و جستجو برای یافتن مربی جدید و جانشین او آغاز شد.

اما مشکلی که بایرن در حال حاضر با آن روبرو است این است که نتوانسته گزینه خوبی را برای فصل آینده انتخاب کند و مذاکرات با مربیانی که مد نظر داشته به نتیجه نرسیده است و همین باعث شد که در روزهای گذشته شایعاتی درباره احتمال ادامه حضور توخل روی نیمکت این تیم به گوش برسد.

حالا اتلتیک مدعی شده است که یکی از افراد بسیار نزدیک به این مربی آلمانی که خواسته نامش آشنا شود خبر داده که او به هیچ وجه قصد ندارد پس از پایان این فصل به حضورش در بایرن ادامه دهد و جدایی او از نیمکت بایرن پس از پایان مسابقات فصل جاری قطعی است و شاید این کار را برای این باشگاه بیش از پیش دشوار کند.

دیگر خبرها

  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند