Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@17:31:34 GMT

حضور وزرای اقتصاد و ارتباطات در کمیسیون اقتصادی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۹۸۲۱

حضور وزرای اقتصاد و ارتباطات در کمیسیون اقتصادی

فرهاد دژپسند و محمدجواد آذری جهرمی به‌منظور پاسخگویی به سوالات ۱۷نماینده به کمیسیون اقتصادی مجلس خواهند آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس از تاریخ شنبه 25 الی سه شنبه 28 آبان ماه به شرح ذیل اعلام شد:

نمایندگان روز شنبه هفته آینده ادامه بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین روز یکشنبه 26 آبان ماه بررسی لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار و بررسی لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار دارد.

نمایندگان این کمیسیون دوشنبه 27 آبان ماه نیز ادامه طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران، طرح مالیات بر عایدی سرمایه املاک (الحاق یک ماده به قانون مالیات‌های مستقیم و مقابله با سوداگری و کاهش التهابات بازار مسکن) و لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور(حذف چهار صفر از پول ملی) را بررسی خواهند کرد.

روز سه‌شنبه نیز علاوه بر برگزاری جلسه هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی درخصوص نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح موجود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت بررسی سوالات سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین و نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به این کمیسیون می آید و همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت بررسی سوالات نمایندگان در کمیسیون اقتصادی حضور می یابد.

بر اساس این گزارش، اسامی نمایندگان سوال کننده از دژپسند بدین شرح است: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی نماینده مشهد، سیدجواد حسینی‌کیا نماینده سنقر، عباسعلی پوربافرانی نماینده نائین، جلال محمودزاده نماینده مهاباد، محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و رضا انصاری نماینده داراب، محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، محمدمهدی زاهدی نماینده محترم کرمان(2 فقره)، محمدرضا نجفی نماینده تهران(2 فقره)، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، منصور مرادی نماینده مریوان، علی ساری نماینده اهواز، علی‌محمد مرادی نماینده قروه و مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان وحدت خبرگزاری شبستان مساجد هفته کتاب و کتابخوانی شیراز کانون های مساجد کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی،مهرداد بذرپاش که به منظور شرکت در نشست این کمیسیون عازم ابوظبی شده است، افزود: مراودات تجاری ایران و امارات در سال گذشته ۲۵درصد افزایش یافت و در این سفر هدفگذاری‌های جدیدی با همتای اماراتی مورد توافق قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه پرواز‌ها میان دو کشور، گفت: توافقات متعددی در زمینه حمل و نقل هوایی در این سفر مد نظر قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: بررسی مراودات مالی نیز در دستور کار این سفر قرار دارد. همچنین همکاری‌ها و فعالیت‌های بندری فی ما بین نیز جزو موارد مورد مذاکره است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «شویگو» دستور افزایش تولید تسلیحات در روسیه را صادر کرد
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است