Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@22:49:48 GMT

روحانی دست روی نقطه حساسی گذاشته است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۰۰۳۷

روحانی دست روی نقطه حساسی گذاشته است

یک عضو کمیسیون شورها گفت: توزیع شبنامه در صحن یک سناریوی از پیش تعیین شده بود که رئیس‌جمهور را تخریب کنند.

به گزارش ایمنا، قاسم میرزایی نیکو درباره پخش شبنامه در مجلس شورای اسلامی توسط یکی از نمایندگان در صحن گفت: حرف رئیس‌جمهور کاملا مشخص است او خواهان نظارت بر مرکز اصلی است که پول و ثروت زیادی در آن وجود دارد، اما عده‌ای خواسته‌های او را تحریف کرده و می‌خواهند به مردم تلقین کنند که دو راهی در راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور مطرح کرد نباید تمام نظارت‌ها در مبارزه با فساد معطوف به هیات دولت باشد، گفت: اینکه دستگاه‌های نظارتی و قضایی به دولت حساس هستند ایرادی ندارد، اما نباید نظارت بر نهادهای دیگر که هم قدرت دارند و هم ثروت فراموش شود.

وی ادامه داد: حرف رئیس‌جمهور این بود در کنار مبارزه با فسادهای میلیونی نباید از آن‌هایی که  فسادهای میلیارد دلاری انجام دادند و بابت انجام پروژه‌هایی از دولت پول دریافت کردند ولی پروژه را تحویل ندادند، غافل شد.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: اگر آنچه را که در شبنامه نوشته شده است کنار هم بگذاریم پی خواهیم برد که یک سناریوی از پیش تعیین شده است تا روحانی و دولتش را تخریب کنند. اما در این میان نکته قابل توجه آن است که فردی که ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی را عهده‌دار است، مسئولیت اجرای این سناریو را داراست بنابراین سوال اینجاست چطور می‌تواند مصلحت کشور را در این کمیسیون رعایت کند.

وی درباره اتفاقات رخ داده در سخنرانی اخیر رئیس‌جمهور در شهر یزد، گفت: واقعیت آن است که کسانی که می‌گویند نباید در کشور اختلاف ایجاد شود، خودشان مسئول ایجاد اختلاف در کشور شده‌اند. عده‌ای هدف‌شان زدن رئیس‌جمهور است و این کار هم این روزها به عقیده من بر اساس یک سناریوی از پیش تعیین شده از سوی افراد مختلف در جریان است.

میرزایی نیکو تاکید کرد: دلیل این مساله همان اظهارات رئیس‌جمهوری در یزد است چراکه روحانی در جریان اظهارات خود در این شهر دست روی نقطه حساسی گذاشته و نکته‌ای خاص را یادآوری کرده است. این اقدام رئیس‌جمهوری در زبان عامیانه و ساده سبب شده تا افراد دخیل با این نهاد دردشان بیاید و با انجام اقداماتی در جهت تخریب رئیس جمهوری حرکت کنند.

منبع: ایلنا

کد خبر 396892

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور مجتبی ذوالنوری کمیسیون شوراهای مجلس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، یکی از راه‌های توسعه گیلان را همدلی میان دولت و مجلس دانست و تصریح کرد: با همدلی و انسجام و وحدت و همکاری می‌توانیم دستاوردهای خوبی برای استان داشته باشیم.

اسدالله عباسی امروز، ۶ اردیبهشت ماه در حاشیه نشست هم‌اندیشی با منتخبین مردم گیلان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه لایحه برنامه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت سیزدهم تصویب شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری شاهد اجرای لایحه برنامه هفتم خواهیم بود، جلسه را با منتخبین مردم گیلان در مجلس برگزار کردیم تا چگونگی بهره مندی گیلان از این برنامه را بررسی کنیم.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه با منتخبین مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه درخصوص مسائل کلان استان و حوزه انتخابیه نمایندگان صحبت و تصمیمات خوبی هم اتخاذ شد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رفع دغدغه های مردم گیلان در عرصه‌های مختلف، بیان کرد: منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی نگرانی‌هایی در حوزه کشاورزی، گردشگری، اشتغال، توسعه و عمران داشتند که باید به آنان در سطح ملی و استانی نگاه ویژه شود.

عباسی یکی از راه‌های توسعه گیلان را همدلی میان دولت و مجلس دانست و تصریح کرد: با همدلی و انسجام و وحدت و همکاری می‌توانیم دستاوردهای خوبی برای استان داشته باشیم، زیرا برخی از طرح‌ها استانی و برخی ملی و فرا استانی هستند؛ از این رو برای بهره برداری از طرح‌های ملی باید در سطح کلان رایزنی‌های لازم انجام شود و تعامل و تفاهم و همدلی شکل بگیرد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به گیلان در آینده نزدیک، افزود: این جلسات را فرصتی برای تحقق مطالبات به حق مردم می دانیم و امیدواریم منتخبین مردم نیز با همین روحیه و انگیزه در کنار دولت به رفع مشکلات کمک کنند.

اعلام نرخ خرید برنج در سال ۱۴۰۳

ابراهیم نجفی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این نشست، با بیان اینکه وحدت میان دولت و مجلس یکی از نقاط قوت کشور است، اظهار کرد: جلسه‌ای که امروز برگزار شد، در مرحله اول پیام آن انسجام میان دولت و مجلس جهت پیشبرد اهداف در استان و شهرستان‌ها است.

وی با اشاره به سفر آینده رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به گیلان، گفت: باید برگزاری چنین جلساتی بیش از گذشته باشد تا مشکلات استان را در تمامی بخش‌ها شناسایی کنیم و با همدلی و انسجام آن را به استماع رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه برسانیم.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس، یکی از نگرانی‌های کشاورزان را قیمت پایین برنج دانست و بیان کرد: در روزهای آینده شورای قیمتگذاری محصولات کشاورزی در سطح وزارتخانه جهاد کشاورزی تشکیل جلسه داده و قیمت تضمینی خرید برنج برای سال ۱۴۰۳ را اعلام می کند.

نجفی همچنین از برگزاری کمیسیون‌های تغییر کاربری خبر داد و متذکر شد: با دستور استاندار و پیگیری معاونت عمرانی و دستگاه های عضو، این کمیسیون تشکیل جلسه خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند