Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مجری طرح کارت سوخت شرکت ملی پست ایران گفت: با توجه به اعلام سهمیه‌بندی بنزین، تا ساعت 16 امروز (جمعه، 24 آبان‌ماه) آماده تحویل کارت‌های معطله سوخت در باجه‌های منتخب هستیم.
به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مهدی مقصودی اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره سهمیه‌بندی بنزین، همه باجه‌های پستی سراسر کشور امروز تا ساعت 16 آماده تحویل کارت‌های معطله سوخت هستند و آمادگی اضافه کردن این ساعت کاری را نیز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: باجه‌های منتخب استان تهران شامل باجه‌های شهرک قدس، میدان ولیعصر، مفتح، صدر، لشگرک، رسالت، نبرد جنوبی، شهر ری، شوش، چهار راه لشگر، تهرانسر و باجه‌های پستی شهرستان‌های تهران و کشور هستند.
مجری طرح کارت سوخت شرکت ملی پست ایران با تاکید بر اینکه روزهای غیر تعطیل نیز تا ساعت 18 این کارت‌ها ارائه می‌شود، از مالکان کارت‌های سوخت خواست برای دریافت کارت هوشممند سوخت خود، کارت شناسایی خودرو و مالک کارت را به همراه داشته باشند.
مقصودی با بیان اینکه هم‌اکنون نزدیک به 720 هزار کارت سوخت معطله در باجه‌های پستی سراسر کشور نگهداری می‌شود، گفت: نیمی از این کارت‌ها متعلق به استان تهران است و کارمندان ما برای ارسال این کارت‌ها سه بار به نشانی مالکان مراجعه کرده‌اند، اما موفق به تحویل این کارت‌ها نشده‌اند.
وی افزود: تقاضای ما از مردم این است که در ساعت اوج حضور یعنی از 10 تا 12 مراجعه نکنند و ما در روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 صبح تا 18 بعدازظهر آماده تحویل این کارت‌ها هستیم.
مجری طرح کارت سوخت شرکت ملی پست ایران تاکید کرد: صاحبان کارت هوشمند سوخت برای اطلاع از باجه‌ای که کارتشان نگهداری می‌شود باید به سایت شرکت ملی پست ایران مراجعه کنند و پس از وارد کردن شماره خودرو و دریافت شماره مرسوله از باجه محل نگهداری کارت خود مطلع شوند.
مقصودی تصریح کرد: افرادی که نشانی‌شان تغییر کرده است و قصد دارند کارت‌شان به نشانی جدید ارسال شود، می‌توانند به نزدیکترین باجه پستی محل سکونت خود مراجعه کنند و با پرداخت 6 هزار و 800 تومان هزینه پستی، نشانی جدید خود را ارائه کنند تا کارت برایشان ارسال شود.
وی گفت: 10 هزار تومان هم برای دریافت کارت هوشمند سوخت دریافت می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان

استقرار و دریافت گواهینامه های سیستم های مدیریتی و انطباق محصولات با توجه به تولید محصولات فولادی متنوع در ذوب آهن اصفهان و توان بالای صادرات این محصولات به اقصی نقاط دنیا ، در دستیابی به اهداف و در نتیجه بهره وری سازمان، بسیار کمک کننده خواهد بود . - اخبار بازار -

جلسه تعاملی نمایندگان  موسسه بین المللی SGS  با ذوب آهن اصفهان و تحویل گواهینامه های بین المللی  ISO 45001-2018  و ISO 10015-2019 به ذوب آهن اصفهان با حضور 4 تن از نمایندگان  موسسه  SGS دوشنبه 10 اردیبهشت برگزار  گردید.
در این جلسه که با حضور محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر ، آرش شفیعی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی، تعدادی از سرپرستان و کارشناسان شرکت و نمایندگان موسسه SGS در محل سالن جلسات معاونت برنامه ریزی و توسعه تشکیل شد در زمینه روند استقرار و گسترش سیستم های مدیریتی در شرکت ذوب آهن اصفهان گفتگو و تبادل نظر گردید .
محمد  صدری مدیر کیفیت فراگیر ضمن قدردانی  از مدیر عامل و معاونین به منظور حمایت از برآورد الزامات سیستم های مدیریتی، بر ادامه همکاری کلیه مدیریت های سازمان  در جهت دستیابی به اهداف مورد نظر این سیستم ها تاکید نمود.
وی گفت: استقرار و دریافت گواهینامه های سیستم های مدیریتی و انطباق محصولات با توجه به تولید محصولات فولادی متنوع در ذوب آهن اصفهان و توان بالای صادرات این محصولات به اقصی نقاط دنیا ، در دستیابی به اهداف و در نتیجه بهره وری سازمان، بسیار کمک کننده خواهد بود .
آرش شفیعی  مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب آهن اصفهان برآموزش مباحث کاربردی در سازمان، بالاخص شناخت و بکارگیری اصول سیستم های مدیریتی تاکید نموده و استفاده از استانداردهای مدیریتی را در اجرای فرآیندهای سازمان بسیار موثر ارزیابی نمود . وی ضمن برشمردن اهم فعالیت های مختلف علمی وآموزشی در حال اجرا در مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب آهن اصفهان، این مدیریت را مدیریت  شناسایی و تقویت شایستگی ها معرفی کرد.
مرجان کاشانی نماینده موسسه SGS  ضمن اذعان به  عملکرد خوب ذوب آهن اصفهان در راستای استقرار سیستم های مدیریتی و اخذ گواهینامه های معتبر در این زمینه، تلاش های این شرکت را در تحقق الزامات سیستم های مدیریتی  قابل تمجید دانست و برآمادگی شرکت SGSدر همکاری با ذوب آهن اصفهان تاکید نمود .
وی در پایان گواهینامه های سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی بر اساس استاندارد ISO45001-2018  و سیستم مدیریت کیفیت –آموزش مطابق استاندارد ISO 10015 – 2019  را تقدیم نمایندگان شرکت نمود .

دیگر خبرها

  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است