Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:09:51 GMT

پیام مسعود شجاعی بعد از اخراج

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۱۱۴۷

پیام مسعود شجاعی بعد از اخراج

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بعد از باخت به عراق، گفت: دوست داشتم بعد از این بازی پیام آور شادی باشم ولی از همه عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش مشرق، در یکی از مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملتهای ۲۰۲۳ آسیا، تیم ملی ایران روز گذشته در اردن به مصاف تیم عراق رفت و با نتیجه یک به ۲ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در دقیقه ۸۱ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و تیم کشورمان در دقیقه ۹۲ گل دوم را از حریفش دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

اشتباه ویلموتس بعد از اخراج شجاعی

مسعود شجاعی بعد از این بازی با انتشار پیامی از مردم ایران عذرخواهی کرد:

«همیشه در این سال ها هربار که پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را به تن کردم نهایت تلاشم را کردم که با تمام وجودم برای تیم ملی بازی کنم که منجر به موفقیت تیم ملی شود و باعث سربلندی و غرور شما مردم شریف، خانواده ام و دوستانم باشم. خیلی دوست داشتم که امروز هم بعد از بازی برای شما پیامآور شادی باشم و تبریک بگویم. ولی امروز بعد از آن اتفاق تلخ حرفی ندارم جز شرمندگی و اینکه از حضور شما هموطنان بزرگوار خانواده ام و همچنین دوستانم عذرخواهی کنم چون که به خوبی می دانم که موفقیت و بردهای تیم ملی چقدر در زندگی روزمره شما تاثیرگذار است. قوی می مانم و تلاشم را دو چندان می کنم که بازهم باعث افتخارتان باشم.»

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان مسعود شجاعی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از کسب بردهای متوالی در لیگ برتر و رسیدن به یک قدمی صدر جدول حالا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلومینیوم اراک را رو به روی خود می‌بیند که دو فصل پیش سرخ‌ها را از جام حذفی کنار زده بود.

پرسپولیس در این مسابقه علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت مصدومیت و سعید صادقی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارد و با سه غایب مهم به اراک سفر کرده است. مصدومیت عالیشاه باعث ایجاد یک تغییر اجباری در ترکیب برنده اوسمار شده است‌.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس امیررضا رفیعی، گلر جوان سرخ‌ها برای اولین بار در جام حذفی به میدان خواهد رفت و امیدوار به تکرار موفقیت لیگ در جام حذفی است.

*پرسپولیس با چهار مدافع به میدان می‌رود. حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاع و عبدالکریم حسن و دانیال اسماعیلی‌فر مدافعان کناری این تیم هستند.

*خط هافبک پرسپولیس دچار تغییر شده و کنار مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو به عنوان یک هافبک دفاعی با توانایی بازیسازی کار خواهد کرد. کمی جلوتر سروش رفیعی بازی می‌کند.

*مهدی ترابی و اوستون ارونوف وینگرهای تکنیکی و سرعتی پرسپولیس هستند که به خط حمله نیز کمک می‌کنند. در این مسابقه با توجه به غیبت عالیشاه به عنوان مهاجم سایه، پرسپولیس تنها با یک مهاجم که عیسی آل کثیر است بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس:
امیر رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم