Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا برابر عراق با نتیجه یک به 2 شکست خورد تا شانس صعودش به مرحله بعدی این رقابت ها کمرنگ شود.

فدراسیون فوتبال امروز با صدور اطلاعیه ای به نقدهای وارد شده واکنش نشان داد:

«۱.شکست در ذات خود اگرچه تلخ و حزن آور است اما بی شک در زوایای پنهان خود حاوی درس های مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال ضمن عذرخواهی از نتایج دو دیدار اخیر تیم ملی،تاکید می کند ارزیابی تمامی مباحث مرتبط  جهت بررسی دقیق فرآیندهای طی شده و بهره وری از ظرفیت های بالقوه آتی آغاز شده و نتایج آن به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

۲. کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در دو مسابقه اخیر تلاش خود را انجام دادند و فدراسیون فوتبال تمام کارهای لجستیک و پشتیبانی اعم از پرواز چارتر، هتل و... را انجام داد.  بی شک فدراسیون ضمن تاکید بر باز بودن باب گفت و گو بر این باور است شرط انصاف، نقد منصفانه در جهت اصلاح و کمک به تیم ملی در میدان های بعدی است.اتفاقی که از شب گذشته تا امروز در کلام راهگشا و پرمحتوا بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان ارزنده فوتبال کشور و همچنین آحاد مردم هویدا بود و در این میان اما برخی معدود از فرصت استفاده کرده و اغراض شخصی را علیه فوتبال ملی بر زبان آوردند که البته چهره آنان برای مردم که صاحبان واقعی فوتبال هستند شناخته شده است. لیک فدراسیون وظیفه خود می داند با مردم بی پرده سخن بگوید و لاجرم از نقش عده ای در برهم زدن آرامش فوتبال و افشا هویت آنان در زمان مقتضی پرده بگشاید بی شک اما رویه غالب در جهت نقد کارگشا و دلسوزانه می تواند زمینه ساز تکرار روزهای خوش فوتبال در سطح ملی باشد. بازه زمانی به وجود آمده در این مرحله، بهترین زمان جهت ترمیم امور مربوطه است و فدراسیون فوتبال در این راه کمترین فرصت را از دست نخواهد داد تا فروردین ۹۹ استارت دوباره ای بر آغاز درخشش دوباره یوزها باشد،آن هم در فرصت حضور تماشاگران خونگرم ایرانی در سه مصاف حساس خانگی که از هم اکنون برای آن بهار دل انگیز لحظه شماری می کنیم.

از یاد نبریم تاریخ فوتبال مملو از روزهایی است که مردان حماسه ساز فوتبال ملی در سخت ترین لحظات برگ های تازه ای از افتخار را به این کتاب قطور افزوده اند و باور داریم تیم ملی بازمی گردد.

۳.توضیح مهم دیگر در بحث برگزاری بازی دوستانه در فیفادی آتی است‌  که فدراسیون فوتبال رایزنی ها را از مدت ها قبل آغاز کرد.

استرالیا، ژاپن، چین، پاراگوئه، برزیل، امارات، لیبریا، هند و گرجستان کشورهایی بودند که فدراسیون با آنها به مرحله مذاکره رسید. در این میان،درخواست رقم های بالا از سوی شرکت های برگزارکننده، عدم توافق بر سر محل برگزاری و بعضا تمایل نداشتن به مسابقه در آن تاریخ در نهایت باعث عدم انجام مسابقه شد.

نقدهای مطرح شده در این باره قطعا دلسوزانه است اما توجه به مشکلات فدراسیون در حوزه های مرتبط قطعا می تواند روشنگر مباحث باشد.»

کد خبر 4772765 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی فدراسیون والیبال گابریل کالدرون مارک ویلموتس لیگ کشتی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

کد خبر 6096384

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان