Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش از انواع مواضع پدافندی مستقر در سواحل خلیج‌فارس از جمله تجهیزات پدافندی تاسیسات نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان سامانه پدافندی بوشهر نیروگاه اتمی بوشهر سرلشکر موسوی فرمانده ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب در جلسه‌ای که برای هماهنگی اجرای طرح «تولید محصول سبز با برق سبز  نصب نیروگاه خورشیدی در محل چاه‌ها را نیز از جمله راهکار‌های رفع ناترازی و همچنین منبعی برای درآمد مالکان چاه‌ها دانست و بر استفاده کشاورزان از فرصت پیش آمده تاکید نمود.

ابراهیم رودسرابی افزود: برای مدیریت بار در تابستان سال جاری و کاهش خسارات ناشی از ناترازی‌های آب و برق در روز‌های گرم سال، مالکین چاه‌های عمیق می‌توانند در خواست خود مبنی بر نصب پنل‌های خورشیدی در محل منبع آبی را به اتاق اصناف شهرستان تحویل دهند.

وی گفت: در این طرح، مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب نیروگاه خورشیدی می‌توانند از ظرفیت پنل خورشیدی بدون اینکه دچار قطعی برق شوند، استفاده کنند و از این طریق، هم از اجرای برنامه مدیریت بار در روز‌های گرم سال معاف می‌شوند و هم می‌توانند بدون مشکل محصولات کشاورزی را، تولید کنند.

دیگر خبرها

  • روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم