Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران از سازمان‌ تاکسیرانی و دستگاه های متولی خواست که با توجه به عدم تغییر نرخ کرایه‌ها بر نرخ کرایه‌ها نظارت دقیق داشته باشند و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی داشته باشند.

محمد تقی زاده در گفتگو با ایسنا، گفت: سازمان های تاکسیرانی چه در شهر تهران و چه در سایر شهرستانهای سطح استان تهران مکلف هستند نظارت دقیقی بر نرخ کرایه تاکسی ها داشته باشند و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در مورد تاکسی های اینترنتی نیز مقرر شده است در چارچوب قیمت های مصوب وزارت کشور که اعلام می شود کرایه دریافت کنند که ما درحال پیگیری این موضوع هستیم. سایر ناوگان حمل و نقل عمومی همانند اتوبوس‌ها هم که گازوئیلی هستند با توجه به اینکه تغییری در قیمت گازوئیل نداشته ایم طبیعتا قیمت ها ثابت هستند.
وی ادامه داد: تاکسی ها ماهانه از سهمیه 400 لیتری بهره مند شده اند بر همین اساس از نظر ما نباید قیمت نرخ تاکسی ها تغییری داشته باشد اما اگر تقاضا و یا استدلالی برای تغییر نرخ کرایه ها باشد حتما در شورای ترافیک استان تهران بررسی خواهیم کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین استانداري تهران تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی